וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: בדרך להליך משפטי? דן איינבינדר שוב לא בסגל

הקשר לא נכלל בין 20 השחקנים בפעם השנייה ברציפות, ובמועדון מנסים להראות לו את הדרך החוצה. ורד ועטר צפויים לפתוח מול אשדוד (א', 19:30, ספורט 5 לייב)

רוני לוי מדבר אחרי ה-0:0 עם הפועל תל אביב/דוברות בית"ר ירושלים

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד תארח מחר (ראשון, 19:30, ספורט 5 לייב) את בית"ר ירושלים במחזור הסיום של בית ג', כשיש לה עדיין סיכוי קטן להעפיל לגמר גביע הטוטו ולפגוש את מכבי תל אביב. באשדוד מקווים לנצח ושהתוצאות האחרות יעבדו לטובתם. אז מה המארחת צריכה? קודם כל להשיג שלוש נקודות, ובמקביל לשמוע על איבוד נקודות של הפועל תל אביב ושל מכבי חיפה, ועל הפסד של בני סכנין. שגיב יחזקאל, מלך שערי גביע הטוטו עד כה בזכות הרביעייה הנפלאה מול בני יהודה, ינסה לשפר את מאזנו.

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. דני מרון
בית"ר גם לא ספגה עדיין. אוראל דגני/דני מרון

בית"ר ירושלים

דן איינבינדר שוב לא בסגל 20 השחקנים של בית"ר ירושלים, זו הפעם השנייה ברציפות ונראה כי במועדון מראים לו את הדרך החוצה. כפי שהדברים מסתמנים, העניין עשוי להגיע להליך משפטי, שכן מדובר בחלק מהתנהלות המועדון מול הקשר במטרה להשתחרר מחוזהו הגבוה. בבית"ר כבר הבהירו לשחקן ונציגיו כי הוא מוזמן למצוא קבוצה וכאשר יעשה זאת הם ישמחו לדבר איתו על פיצוי. יש לזכור שרק לפני כשבועיים וחצי איינבינדר חתם על קיצוץ של 30 אחוז משכרו, מבלי שנאמרה לו מילה בנוגע לעתידו.

בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה שעדיין לא מצאה את הרשת בשלב הבתים של גביע הטוטו, והיא תנסה לעשות את זה מחר באשדוד. הירושלמים גם לא ספגו בשני המשחקים הראשונים (0:0 מול בני יהודה וגם מול הפועל תל אביב) וינסו לשמור על שער נקי מול הקבוצה שחגגה עם חמישייה לרשת בני יהודה. ליוואי גרסיה ימשיך להיעדר בגלל פציעה, כשהמאמן רוני לוי עדיין מתלבט לגבי ההרכב. אלירן עטר ועידן ורד צפויים לפתוח, אוראל דגני ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדאסקה, אורן ביטון, תמיר עדי, עלי מוחמד, חנן ממן, עידן ורד, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully