וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני סכנין עברו בדיקות קורונה, אלדד שביט: "מקווה שזה יסתיים בחולה אחד"

15.8.2020 / 16:27

לאחר שמארון גנטוס נמצא חיובי לקורונה, כל הקבוצה נבדקה. בהג'ת בשיר בבידוד, איהאב גנאים לא מרגיש טוב. המאמן: "התחושות לא נעימות, אבל לא מסתירים מידע". קרית שמונה ממתינה (א', 20:15, 5 סטארס)

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

אחרי שהבלם מארון גנטוס נמצא חיובי לקורונה, כל אנשי בני סכנין עברו היום (שבת) בדיקות קורונה בעיר. שחקנים נוספים כבר פעלו מיוזמתם לאחר שגילו תסמינם, כאשר הקשר הצעיר בהג'ת בשיר נמצא בבידוד, איהאב גנאים הודיע שהוא מרגיש לא טוב ועוד כמה שחקנים דיווחו על סימפטומים כלשהם.

סכנין אמורה להתארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5 סטארס) אצל עירוני קרית שמונה במחזור הסיום של בית א' בגביע הטוטו, כאשר ניצחון יבטיח לה את המקום בגמר מול מכבי תל אביב ואולי אפילו תיקו יספיק (תלוי בתוצאות הבתים האחרים). כרגע מנהלת הליגות לא הודיעה על אפשרות של דחיית המשחק, שכן ממשרד הבריאות טרם יצרו קשר. בקרית שמונה שוחחו עם נציגי המנהלת וביקשו לא לקחת סיכונים במקרה שיש חשש, ואפילו הקטן ביותר.

אלדד שביט, שחקני בני סכנין עוברים בדיקת קורונה. דף הפייסבוק של בני סכנין, אתר רשמי
"לא רוצים לחזור הביתה עם הנגיף הזה". אלדד שביט ושחקניו בבדיקות/אתר רשמי, דף הפייסבוק של בני סכנין

המאמן אלדד שביט התייחס לנושא ואמר: "לצערי אנחנו המועדון הראשון שסובל מסוג של מכת קורונה. התחושות פחות נעימות באזור המועדון, אבל ננסה לאושש את זה עם בדיקות ואחריהן נהיה יותר חכמים. כרגע יש לנו חולה מאומת אחד ואני מאוד מקווה ששם זה ייגמר ויסתיים, ולא נחווה פה משהו עמוק יותר. זו תחושה לא נעימה להגיע ליום עבודה ולגלות שיש חולה מאומת בסביבה או שהיית חשוף לחולה. אני מאוד מקווה שזה התחיל במארון וייגמר במארון גנטוס, ולא יהיו חולים אחרים אצלנו. אף אחד כאן לא מטאטא מתחת לשטיח ואנחנו לא בקטע של להסתיר מידע. אנחנו לא רוצים לחזור הביתה עם הנגיף הזה ולהדביק את המשפחות. הבריאות לפני הכול. אנחנו אמנם הראשונים להיחשף לזה, אבל אני מניח שיהיו מועדונים נוספים והמנהלת תצטרך לתת על זה את הדעת".

לקראת המשחק בקרית שמונה אמר: "גמר לא היה בתכניות שלנו, בטח בהתחשב בזה שהקבוצה לא עברה בבקרה. הפתענו גם את עצמנו, אבל עכשיו אנחנו כבר במרחק נגיעה מהישג ורוצים אותו בכל הכוח. נקווה שמחר נגיע לקרית שמונה ונמשיך באותה מתכונת משני המשחקים הקודמים שבהם נראינו טוב ושיחקנו טוב. אם נגיע באותה מתכונת, אז אני מאמין שגם מחר יהיה לנו מה למכור. אני עם רגליים על הקרקע ומבין שעוד לא עברנו בבקרה ותשעה שחקנים לא עמדו לרשותי במשחק הקודם. אם הקבוצה תעבור בבקרה, זה יגדיל את האפשרויות שלי. כרגע זה לא קרה".

עוד בוואלה!

חשש בסכנין: שחקנים נכנסו לבידוד מיוזמתם אחרי שגילו תסמינים לקורונה

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. סוכנות ג'יני
צפוי לפתוח. אדריאן רוצ'ט/סוכנות ג'יני

בעירוני קרית שמונה ביקשו כאמור ממנהלת הליגות לקחת ברצינות את הסיטואציה של בני סכנין ולא לסכן אותם, כאשר גם במועדון הצפוני מחכים להחלטה של משרד הבריאות. בצד המקצועי עושה רושם שקובי רפואה לא יעשה יותר מדי שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-2:2 מול הפועל חיפה.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, רועי קהת, אדריאן רוצ'ט, יואב הופמייסטר, עבדאללה חליחל, לוסיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully