וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל תל אביב: "נעשה את המקסימום כדי להעפיל לגמר"

15.8.2020 / 20:07

ניצחון של האדומים בדרבי הקטן (א', 19:30, 5 פלוס) במקביל לאיבוד נקודות של סכנין בבית א', יעלה אותם לגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. אלישע לוי יבצע שלושה שינויים: "מאמין בבסיס כאן"

תגובות הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים/צילום: דוברות הפועל ת״א ,עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח מחר (ראשון, 19:30, ספורט 5 פלוס) את בני יהודה במחזור הסיום של בית ג' בגביע הטוטו. האדומים השיגו עד כה ארבע נקודות, והשוער הצעיר רוי ברנס עדיין לא ספג שער כשהוא ממלא את מקומם של ארנסטס שטקוס ויגאל בקר, השוערים החדשים שלא עברו בבקרת התקציבים. כדי להגיע לגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, האדומים צריכים לנצח ולחכות לאיבוד נקודות של בני סכנין בבית א'.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו בהחלט מתכוננים בהתאם לנסיבות, עד שהקבוצה תעבור בבקרה וכל הסגל יעמוד לרשותי. זה משחק חשוב מול קבוצה טובה. אנחנו יודעים שבני יהודה הפסידה 5:1 לאשדוד וזה הופך את העניין אפילו ליותר קשה, אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו ורוצים להמשיך את פתיחת העונה הטובה בגביע הטוטו ולהמשיך לעבר הליגה שזה הדבר הכי חשוב. אנחנו מכוונים למשחק הפתיחה מול הפועל כפר סבא".

המגן ניב סרדל הוסיף: "התכוננו טוב למשחק ונעשה את המקסימום כדי להעפיל לגמר. רוצים להמשיך ביכולת הטובה שלנו ובשאיפה שננצח את המשחק".

כל עוד הפועל תל אביב לא תעבור בבקרה, והסיכוי לכך נמוך מאוד, אז ההרכב יהיה זהה למשחק הקודם, פרט לשינוי אחד: ארמנדו קופר עשוי לצאת מה-11 לטובת שחר הירש, עדן הרשקוביץ' או לבאן קוטאליה.

הרכב משוער: רוי ברנס, ניב סרדל, איאד אבו עביד, רז שלמה, דני גרופר, דורון ליידנר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, אילי טמם, עומרי אלטמן, שחר הירש.

שוער הפועל תל אביב רוי ברנס. דני מרון
השער שלו עדיין נקי. רוי ברנס/דני מרון

בני יהודה

שלושה שינויים יערוך אלישע לוי בהרכב בני יהודה בעקבות התבוסה מול מ.ס. אשדוד במחזור הקודם של גביע הטוטו. לוי יעלה מול הפועל תל אביב עם תאמבי סגס כבלם שלישי, אמיר רוסתום כמגן שמאלי ושי מזור בקישור. המאמן אמר לשחקניו: "ההפסד הגבוה לאשדוד זו לא בני יהודה. אני משוכנע שאנחנו קבוצה חזקה ואני מאמין בבסיס כאן. אין לי ספק שאנחנו יכולים וצריכים להיראות אחרת וכבר מחר מול הפועל תל אביב, אני בטוח שנראה את זה".

בבני יהודה החליטו בשלב הזה ללכת עם עומר ניראון כשוער הראשון בעונה הבאה ולמרות הניסיונות לשדך להם את יואב ג'רפי מאשדוד, בקבוצה ימתינו ויקוו כבר מחר לראות יכולת יותר טובה מהשוער בן ה 19.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, תאמבי סגס, אמיר רוסתום, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, רועי בן שמעון.

עוד בוואלה!

שחקני בני סכנין עברו בדיקות קורונה, אלדד שביט: "מקווה שזה יסתיים בחולה אחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully