וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: ארד, מנחם וחזיזה צפויים לחזור להרכב

עודכן לאחרונה: 15.8.2020 / 22:10

ברק בכר יבצע שינויים במשחק הביתי הראשון שלו: "דרבי זה תמיד מיוחד". דור מלול צפוי לחזור אצל האדומים (א', 20:15, ספורט 5)

חיים סילבס בתום התיקו בין הפועל חיפה לעירוני קרית שמונה בגביע הטוטו/דוברות הפועל חיפה

מכבי חיפה

אחרי ההפסד המפתיע לבני סכנין, ברק בכר יערוך מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5) משחק ביתי ראשון כמאמן מכבי חיפה, וזה יקרה בדרבי הראשון שלו. המאמן אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אתמול סיימנו את מחנה האימונים, השחקנים עבדו קשה מאוד ואני והצוות מאוד מרוצים מהרצינות וההשקעה של כולם. המשחק מחר הוא הכנה טובה לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית וכמובן דרבי זה תמיד מיוחד. נבוא לתרגל ולדייק מספר דברים שעבדנו עליהם וכמובן לעשות הכול ולנצח את המשחק".

בצל המגעים המתקדמים עם ז'ורז' מאנג'ק על חזרתו לקדנציה שנייה, בכר יערוך שוב מספר לא מבוטל של שינויים, כאשר עופרי ארד וסאן מנחם יחזרו להרכב. גם דולב חזיזה צפוי לשוב ל-11 כשבחוד ישנה התלבטות לגבי שני החלוצים.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

* ז'לייזניצ'אר, יריבת מכבי חיפה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, שמרה על מאזן מושלם בליגה הבוסנית אחרי ניצחון 0:2 על סלובודה טוזלה. איבן לנדריץ' הקרואטי כבש בדקה השמינית את שערו השני העונה, והמחליף מוסטפה מוייזינוביץ' (73) מצא את הרשת מחזור רביעי ברציפות והעלה את קבוצתו למאזן של 12 מ-12.

דור מלול שחקן הפועל חיפה מול יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נעדר בגלל פציעה משני המשחקים הקודמים. דור מלול/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה

דור מלול, מגנה הימני של הפועל חיפה, צפוי לחזור לשחק מחר בדרבי מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. האדומים יהיו האורחים במשחק הזה וינסו להשיג ניצחון ראשון במפעל, אחרי שכבר איבדו סיכוי להעפיל לגמר. המאבק מבחינת חיים סילבס ושחקניו הוא על היוקרה בקרב העירוני, אחרי שלא הצליחו לנצח דרבי בליגה בחמשת המפגשים האחרונים. עידו לוי ייכנס להרכב על חשבונו של מיקי סירושטיין המורחק.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, לירן סרדל, גיא משפתי, עידו לוי, רז נחמיאס, גל אראל, סער פדידה, תומר אלטמן, וויליאם אגאדה, נס זמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully