וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.8: ורטונגן, ואלדשמידט ואברטון בבנפיקה, אלאבה קרוב להארכת חוזה

עודכן לאחרונה: 14.8.2020 / 20:35

קבוצת הפאר הפורטוגלית הודיעה על החתמה משולשת, גם האורוגוואי בדרך. בגרמניה מדווחים על התקדמות בין הבלם לבאיירן. וויליאן בארסנל

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

העברות

* בנפיקה מתחמשת בגדול עם שלושה שחקנים: הקבוצה הודיעה על החתמתם של יאן ורטונגן בלם טוטנהאם, לוקה ואלדשמידט חלוץ העתיד של נבחרת גרמניה ואברטון שחקן גרמיו ונבחרת ברזיל. ואלדשמידט נרכש תמורת 15 מיליון יורו, אברטון תמורת 20 ו-15% אחוז מהמכירה הבאה ושניהם חתמו עד 2025. לפי כל הדיווחים גם אדינסון קבאני במו"מ מתקדם וצפוי להגיע בהעברה חופשית.

* ארסנל הודיעה: וויליאן חתם רשמית לשלוש שנים. הקשר הברזילאי בן ה-32 הגיע בהעברה חופשית מצ'לסי, בה שיחק שבע שנים. לידיעה המלאה

* אחרי פארסת אקוודור, ג'ורדי קרויף חזר לסין. ההולנדי, שכבר אימן בסין אחרי שעזב את מכבי תל אביב, חתם בשנז'ן, אותה אימן עד לאחרונה רוברטו דונאדוני שפוטר לאחר פתיחת העונה החלשה של הקבוצה (שלושה הפסדים וניצחון אחרי ארבעה מחזורים). שנז'ן, שבניגוד לקבוצות רבות בליגה לא מחזיקה בכוכבים גדולים, סיימה את העונה שעברה במקום הלפני אחרון.

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן שנז'ן. מתוך האתר הרשמי של שנז'ן, אתר רשמי
קדנציה שנייה בסין. קרויף/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של שנז'ן

שמועות

* על פי "המירור", בורוסיה דורטמונד מאמינה שברצלונה וריאל מדריד ייכנסו בקרוב למאבק על ג'יידון סאנצ'ו. כזכור, המגעים בין דורטמונד למנצ'סטר יונייטד עלו על שרטון בעקבות הדרישה של הגרמנים לקבל על הכישרון הצעיר 120 מיליון יורו.

* לפי רשת "סקיי", מילאן מנסה להחתים את בלם פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ'. הרוסונרי מוכנים להציע את לוקאס פאקטה כחלק מהעסקה, אבל בשלב זה הוויולה מתעקשים לקבל על מילנקוביץ' 40 מיליון יורו.

* לפי "אס", זינדין זידאן בונה על אלברו אודריוסולה לעונה הבאה. המגן הימני שהושאל לבאיירן מינכן, צפוי לחזור לריאל מדריד ולהיאבק על עמדת המגן הימני הפותח עם דני קרבחאל.

* פריז סן ז'רמן עשויה לפנות למנצ'סטר יונייטד כדי לצרף את אודיון איגלו, שרשם 90 דקות בלבד ב-11 משחקים במדי השדים האדומים.

* אינטר ואנטוניו קונטה רוצים לצרף עוד שחקן מהפרמיירליג ומצ'לסי כשהפעם זה המגן השמאלי אמרסון. על פי הדיווחים, האיטלקי/ברזילאי כבר סיכם עם הנראזורי לחמש שנים ועכשיו הכול תלוי בשאלה האם קונטה עצמו ימשיך באינטר, נוכח הדיווחים כי יש לו חילוקי דעות עם הבעלים.

* צ'לסי רוצה מאוד את דקלאן רייס מווסטהאם. האנגלי בן ה-21, שיכול לשחק גם כקשר אחורי וגם כבלם, הצטלם השבוע עם ג'ון טרי, שהעלה בעצמו את התמונה לאינסטגרם, וזאת אחרי שצולם מוקדם יותר החודש עם דידייה דרוגבה. עם זאת, ווסטהאם דורשת תמורתו 80 מיליון ליש"ט וסירבה להצעה שתכלול גם את רוס בארקלי ומישי בטשואיי כחלק מעסקה כוללת.

עוזר מאמן אסטון וילה ג'ון טרי עם דקלאן רייס שחקן ווסטהאם. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
רייס עם ג'ון טרי. מרמז שהקשר/בלם בדרך לצ'לסי?/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

* בגרמניה מדווחים שהפגישה בין סוכנו של דייויד אלאבה, פיני זהבי, לראשי באיירן מינכן הייתה חיובית מאוד היום בליסבון. שני הצדדים רוצים להאריך את החוזה, אבל עדיין אין הסכם סופי. השיחות הבאות יתקיימו אחרי ליסבון.

* אולה גונאר סולשיאר רוצה להשאיר את ג'סי לינגארד במנצ'סטר יונייטד למרות שהוא לא יכול להבטיח לו שיזכה לדקות משחק רבות בעונה הבאה.

* הקשר אנדראס פריירה צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הקיץ. הוא נמצא במגעים עם כמה קבוצות מלה ליגה, בונדסליגה וגם מפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully