וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וויליאן חתם בארסנל לשלוש שנים

התותחנים הודיעו כי הקשר הברזילאי בן ה-32 הגיע בהעברה חופשית מצ'לסי, בשורותיה שיחק שבע עונות. מיקל ארטטה: "מסוג השחקנים שעושים את ההבדל"

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

קשר צ'לסי בשבע השנים האחרונות וויליאן חתם היום (שני) רשמית בארסנל. הברזילאי בן ה-32, שסיים את חוזהו אצל הבלוז, עבר ממערב לונדון אל צפונה וישחק בשורות התותחנים בשלוש השנים הקרובות. הוא צפוי להרוויח 220 אלף ליש"ט בשבוע.

"וויליאן הוא מסוג השחקנים שעושים את ההבדל", אמר מאמן ארסנל מיקל ארטטה. "עקבנו אחריו בחודשים האחרונים והיה לנו ברור כבר מהרגע הראשון שהוא מתאים, ושהוא יחזק אותנו בצורה משמעותית, בעיקר בחלק ההתקפי. הוא שחקן מנוסה וחכם, שיתרום הרבה מאוד לקבוצה ולשחקנים הצעירים".

וויליאן החל את הקריירה שלו בקורינתיאנס ושיחק שם 20 משחקים בלבד לפני שעבר לשחטאר דונייצק ב-2007 ושיחק בה עד 2013, אז עבר לאנז'י מחצ'קאלה, שנאלצה למכור אותו אחרי חצי עונה בלבד בשל משבר כלכלי. הוא הגיע לצ'לסי, איתה זכה בשתי אליפויות, גביע אחד ופעם אחת בליגה האירופית (כשהוא מבשל שבעה שערים בדרך אל התואר). בנוסף, הוא זכה בתואר שחקן העונה באוקראינה ב-2010/11 ולשחקן העונה של צ'לסי ב-2015/16 ושחקן העונה של שחקני צ'לסי באותה עונה וב-2017/18. לוויליאן יש 70 הופעות בנבחרת ברזיל ותשעה שערים והוא זכה איתה בקופה אמריקה ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully