וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.8: אורלנדו סה חתם במלאגה, סרחיו רגילון מבוקש באנגליה

אקס מכבי תל אביב סיים את חוזהו בבלגיה ועבר לספרד. ארסנל וצ'לסי בעקבות מגן ריאל, מטוידי עובר ל-MLS, סוארס לקטאר?

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

העברות

* קשר/חלוץ באייר לברקוזן קארים בלארבי האריך את החוזה שלו בקבוצה עד 2023. "העובדה שהצלחתי להתקדם כל כך קשורה גם לאמון שקיבלתי מכולם במועדון. אני רוצה להשיג את המטרות עם הקבוצה".

* אורלנדו סה, שאכזב במכבי תל אביב, ממשיך את הקריירה האירופית המרשימה שלו מחוץ לישראל. הפורטוגלי בן ה-32 סיים את חוזהו בסטנדרד ליאז' וחתם לעונה במלאגה הספרדית.

* חטאפה ביצעה רכש ראשון לקראת 2020/21 כששילמה 5 מיליון יורו לוויאריאל ורכשה את החלוץ אנס אונאל. הטורקי בן ה-23 שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בוויאדוליד, וכעת חתם על חוזה לארבע שנים בקבוצה שסיימה במקום השמיני בלה ליגה.

* פורטו החתימה לארבע שנים את המגן הימני קראסה בן ה-27. הברזילאי הגיע בהעברה חופשית מבואבישטה.

* ג'יימי שקלטון, הקשר בן ה-20 של לידס יונייטד, חתם על חוזה חדש עד 2024.

* אינטר מיאמי הודיעה רשמית: בלס מטוידי, קשרה הצרפתי של יובנטוס, עובר ל-MLS. דייויד בקהאם, מבעלי הקבוצה: "בלס הוא אחד הקשרים הגדולים של דורנו, ואנחנו נרגשים לצרפו. להביא לפה אלוף עולם ושחקן באיכות שלו, זה רגע גדול עבורנו וסיבה לגאווה".

שמועות

* לפי "אס", סרחיו רגילון מעוניין לשוב לריאל מדריד, אך זו עשויה למכור אותו. המגן מעורר עניין רב באנגליה, בין היתר בארסנל ובצ'לסי, שעשויות להציע לבלאנקוס 25 מיליון יורו. גם נאפולי בתמונה. ריאל מדריד עשויה להכניס סעיף בהסכם שיאפשר לה לרכוש אותו בחזרה בעתיד.

* בבלגיה טוענים: אנדרלכט "מנסה להיפטר" מקני סייף, ואחרי שהושאל לסינסינטי וללכיה גדנסק, הקבוצה הפולנית מעוניינת להחתימו ולאפשר לאנדרלכט "להיפטר מחוזהו של הישראלי", כפי שנכתב בתקשורת הבלגית.

* המועדון הקטארי על עראבי מעוניין להחתים את לואיס סוארס, חלוץ ברצלונה. על פי הדיווח ב-BeIN נציגי הקבוצה כבר פנו לנציגי החלוץ, שחוזהו מסתיים ב-2021 (אך אם ישחק כמות מסוימת של משחקים, הוא יוארך אוטומטית עד 2022).

עוד בוואלה!

צ'אבי: "שואף לבנות בברצלונה צוות חלומי עם ג'ורדי קרויף וקרלס פויול"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
יילך אחרי הכסף? סוארס/רויטרס

* בתקשורת הצרפתית מדווחים שפריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי נאבקות על החתמתו של טיאגו אלקנטרה, קשרה של באיירן מינכן ונבחרת ספרד שצפוי לעזוב הקיץ.

* ב"Le10 Sport" הצרפתי יוצאים בדיווח מפתיע לפיו ארסן ונגר ניהל מו"מ אך סירב בסופו של דבר להצעה של ברצלונה לאמן אותה בעונה הבאה. לפי הדיווח למנג'ר הצרפתי הוותיק יש עוד מספר הצעות על השולחן.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", רומא וארסנל בשיחות לגבי עסקת חליפין אפשרית שבמסגרתה יעבור לוקאס טוריירה לג'אלורוסי, ואילו מחזיקת הגביע האנגלי תקבל את אמאדו דיאוורה בן ה-23 שיחתום לחמש שנים.

* גוברים הדיווחים באיטליה לפיהם דן פרידקין, הבעלים החדש של רומא, יפקיד את הקבוצה בידי רמון פלאנס מברצלונה כמנהל ספורטיבי ומאוריסיו פוצ'טינו כמאמן במקום פאולו פונסקה. הארגנטינאי לא עבד מאז פוטר מטוטנהאם בנובמבר האחרון.

* פפה ריינה נמצא במשא ומתן עם ולנסיה, כך טוענים ב"סקיי ספורט איטליה". השוער שיחגוג 38 בהמשך החודש, שיחק בחצי העונה האחרונה באסטון וילה כמושאל ממילאן וכעת רוצה לחזור לספרד כשוער ראשון, לאור מכירת החיסול במועדון והשחרור הצפוי של יספר סילסן.

* אלכסנדר סורלות, המפציץ הנורבגי של טרבזונספור שכבש 24 שערים בליגה הטורקית, עשוי להגיע לר.ב. לייפציג שלא מצליחה להשאיר את פטריק שיק לעוד עונה כמושאל ולא מתכוונת לשלם עליו לרומא 25 מיליון יורו. סורלות שייך לקריסטל פאלאס, אבל לטורקים יש אופציית רכישה ב-6 מיליון יורו שהם מתכוונים לממש.

* זוכה מפתיעה בשירותיו של יאן ורטונגן? על פי דיווחים באיטליה, דווקא בנפיקה מובילה במרוץ להחתמת הבלם הבלגי שסיים חוזה בטוטנהאם ומבוקש בקבוצות בכירות רבות, ביניהן אינטר.

* המגן/קשר ולנטינו לזארו, ששיחק בניוקאסל כמושאל מאינטר, עשוי לחזור לבונדסליגה. בורוסיה מנשנגלדבאך היא המועמדת הבכירה לקלוט את האוסטרי בן ה-24, וגם זה יהיה ככל הנראה בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully