וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "שואף לבנות בברצלונה צוות חלומי עם ג'ורדי קרויף וקרלס פויול"

המאמן המיועד של בארסה מדבר על הפנטזיה, מסביר למה צריך לשמור על מסי מאושר, וטוען: "כדורגל זה המקום היחידי בעולם שבו מקללים את העובדים. צריך להפסיק משחקים"

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

קללות ואלימות מילולית הן אולי דבר מובן מאליו בעולם הכדורגל, אבל לטענת צ'אבי, הגיע הזמן שזה ייפסק. אגדת העבר של ברצלונה, ומי שמוזכר כמאמן הבא של הבלאוגרנה, טען בראיון עמו ש"זה לא מתקבל על הדעת" שהנורמות האלימות במגרשי הכדורגל נמשכות.

"עדיין יש המון מצ'ואיזם בעולם הכדורגל, וכן, זה שיקוף של החברה שלנו", אמר בריאיון עמו, "אבל שימו לב שכדורגל הוא ענף הספורט היחידי, ולמעשה העבודה היחידה בעולם, שבו העובדים סופגים קללות, בין אם זה המאמנים או הכדורגלנים. אני חושב שצריך להפסיק את זה מיד. זה בלתי מתקבל על הדעת, לדוגמה, שמלצר יספוג קללות בזמן שהוא עושה את העבודה שלו.

"אסור לנו להשלים עם גזענות, מצ'ואיזם, או כל סוג של אלימות. אנחנו חיבים לגנות את זה על ידי הפסקת משחקים באופן אוטומטי. השופט צריך להיות הראשון שמצהיר ואומר - 'אי אפשר להמשיך כאן את המשחק, כי התנאים לא מתקיימים'".

ג'ורדי קרויף עם צ'אבי. מתוך הטוויטר של ג'ורדי קרויף, אתר רשמי
משפחה. קרויף וצ'אבי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ג'ורדי קרויף

עוד טען צ'אבי שזה לא הזמן הנכון עבורו לעזוב את קבוצתו אל סאד הסקטארית ולהגיע לברצלונה: "מכבד את קיקה סטיין, שיש לו את שיטת המשחק שבארסה צריכה, אני שמח להמשיך לצבור ניסיון... זה חלום שלי לאמן את ברצלונה, לבנות צוות חלומי עם ג'ורדי קרויף, קרלס פויול ועד שחקנים נוכחיים... ארצה לבנות קבוצה עם אנשים מהבית, שאני בוטח בהם ומרגישים שייכות כמוני".

עוד בוואלה!

רונאלדו יתאחד עם מסי? "הסוכן שלו הציע אותו גם לברצלונה"

לכתבה המלאה

על ליאו מסי אמר צ'אבי שהוא "הרוויח את הזכות" לחידוש חוזה אוטומטי: "מסי צריך את בארסה, ובארסה צריכה את מסי. הם חייבים לגרום לו להיות מאושר, כי מסי מאושר יביא להם עוד תארים. נותרתי בקשר חברי טוב איתו, אני מכבד אותו מאוד, הוא חיה תחרותית, הכדורגלן הטוב בעולם. הלוואי ושוב נשתף פעולה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully