וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יתאחד עם מסי? "הסוכן שלו הציע אותו גם לברצלונה"

העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה חשף: "יובנטוס מנסה להיפטר מהשכר שלו, מנדש סוכנו מחפש לו קבוצה". וגם: גריזמן מתכונן לבאיירן מינכן

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

האם כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי ישתפו פעולה בברצלונה בעונה הבאה? התסריט הזה נראה דימיוני כרגע, אבל על פי גיאם בלאגה כתב הספורט הספרדי הנחשב, יובנטוס מנסה להיפטר מהכוכב הפורטוגלי בגלל החוזה השמן שלו וז'ורז'ה מנדש הסוכן שלו מנסה לשדך אותו למספר קבוצות, כולל ברצלונה.

בלאגה התראיין ל-BBC וחשף: "הסיבה שרונאלדו נקשר לפריס סן ז'רמן היא לא בגלל שפריז רוצה אותו, אלא בגלל שמנדש הסוכן שלו קיבל הוראה למצוא לו קבוצה. ראינו בחצי השנה האחרונה שהוא נקשר אפילו לקאמבק בריאל מדריד והם אמרו שאין סיכוי שהוא חוזר. היו גם דיבורים על ה-MLS כי יובנטוס רוצה להיפטר מהמשכורת שלו. הוא הוצע להרבה קבוצות, כולל ברצלונה".

בלאגה הוסיף: "אני לא בטוח שיובנטוס תיפטר ממנו כל כך בקלות בגלל שכר העתק שהוא מרוויח - 23 מיליון יורו לעונה. מי תשלם כל כך הרבה כסף לשחקן בגילו?".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בעונה הבאה ביחד? מי יודע. מסי ורונאלדו/GettyImages

אחרי שעברה בצורה משכנעת את נאפולי בשמינית הגמר, לברצלונה מצפה אולי את המשוכה הכי גבוהה שיכולה להיות ברבע גמר האלופות כאשר באיירן מינכן תחכה לה בליסבון למשחק מרתק. אנטואן גריזמן, החלוץ הצרפתי שהיה חלש מול נאפולי, עלול לאבד את מקומו בהרכב בשישי לטובת עוד קשר שיצטרף למערך של 4:4:2 במקום 4:3:3.

גריזמן התראיין לתקשורת הקטלאנית והתייחס לסיכויים של קבוצתו לעבור את באיירן הדורסנית: "זה נכון שבאיירן משחקת נהדר, עם ביטחון ויש לה חלוץ נהדר (לבנדובסקי), אבל גם לנו יש נשק כדי לנצח אותה. היא מחזיקה הרבה בכדור ואנחנו צריכים לאזן את היתרון שלה באחזקת הכדור כדי לנצח".

באיירן נחשבת לפייבוריטית ברורה לאור העונה הנהדרת שלה אבל ברנד שוסטר, המאמן הגרמני ששיחק בעבר שמונה שנים בברצלונה, ניתח את המשחק הזה ל"בילד" והזהיר את הגרמנים מפני ליאו מסי: "מסי עדיין יכול לנצח משחקים לבד. יש לו איכויות להבקיע שערים של יכולת אישית מול באיירן ולהכריע את המשחק".

אנטואן גריזמן, שחקן ברצלונה. GettyImages
מאמין שאפשר לנצח את באיירן, השאלה אם הוא יפתח. גריזמן/GettyImages

"הסכנה יכולה להגיע מכל מקום", הוסיף גריזו, "יש להם את לבנדובסקי בחוד וגם גנאברי מאוד מסוכן". גריזמן התייחס למשחק הכי טוב של ברצלונה מאז החזרה מהפגרה, ה-1:4 על ויאריאל בליגה: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו ואנחנו צריכים לשחק ככה גם מול באיירן. כשאנחנו משחקים ברמה כזו, קשה לנצח אותנו".

על החשיבות של מסי: "הם בטח מודעים לכמה שהוא מסוכן וגם אני ולואיס סוארס". על המועמדות לזכות: "באיירן מאוד חזקה, אתלטיקו במשחק אחד יכולה להיות מסוכנת, סיטי עם גווארדיולה וכמובן גם פריז סן ז'רמן".

אגב, גם עוסמאן דמבלה הקיצוני הצרפתי נכלל בסגל הקבוצה לראשונה מאז הפציעה, אבל לא קיבל עדיין אישור רפואי לשחק. ארתורו וידאל וסרג'יו בוסקטס סיימו להרצות השעיה ועשויים גם לפתוח במקום איבן ראקיטיץ' וכנראה אנטואן גריזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully