וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן לקראת אתלטיקו: "גמר מול באיירן? זה יהיה נפלא עבור גרמניה"

למרות זאת, מאמן לייפציג מתמקד ברבע הגמר (ה', 22:00, 5 פלוס): "יש לחץ ויש עצבים, זה ברור". נשיא אתלטיקו: "הכדורגל חייב לנו זכייה בליגת האלופות"

רבע הגמרהסתיים13/08/2020
ר.ב. לייפציג
  • אולמו (51)
  • אדמס (88)
1:2
  • (71, פנדל) פליקס
אתלטיקו מדריד
מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

פעמיים בשבע השנים האחרונות הצליחה אתלטיקו מדריד להגיע לגמר ליגת האלופות, ובשני המקרים הפסידה לריאל מדריד. עכשיו היריבה העירונית גם מחוץ למפעל, והקולצ'ונרוס שהדיחו את אלופת אירופה ליברפול בשמינית הגמר, רוצים ללכת עד הסוף. כדי להיות מרחק שני משחקים מהיעד ולהעפיל לחצי גמר רביעי בעשור האחרון, אתלטיקו צריכה לעבור מחר (חמיש, 22:00, ספורט 5 פלוס) בליסבון את ר.ב. לייפציג המרשימה - עוד קבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה שלה ומי שחלפה בקלות על פני הפיינליסטית טוטנהאם בשלב הקודם. המנצחת תפגוש בחצי הגמר את מנצ'סטר סיטי או ליון.

פטר גולאצ'י שוער ר.ב. לייפציג. GettyImages
משחק מיוחד עבור לייפציג. פטר גולאצ'י/GettyImages

הגרמנים שילמו מחיר כבד על דחיית שלבי הנוקאאוט בגלל הקורונה, ומגיעים ללא מלך השערים טימו ורנר שנמכר לצ'לסי. פטריק שיק אמור לפתוח בחוד, אבל רק אם יתברר שהוא כשיר כדי לפתוח וכך גם מרסל הלסטנברג שהתגבר על פציעה. איברהימה קונטה עדיין פצוע וייעדר.

במסיבת העיתונאים נשאל המאמן יוליאן נאגלסמן לגבי אפשרות לגמר כל-גרמני מול באיירן מינכן והשיב: "אנחנו לא חושבים מעבר למשחק מחר. אנחנו יודעים שזה רק משחק אחד ותיאורטית קל יותר לעבור שלב, אבל צריך לגבור על שתי יריבות חזקות מאוד כדי להגיע לגמר. ברור שגמר כזה יהיה נפלא עבור גרמניה, אבל לנו יש משחק מחר וגם לבאיירן יש את רבע הגמר שלה לחשוב עליו. יש לחץ ויש עצבים, אבל אנחנו מנסים להרגיע את השחקנים ולא להלחיץ אותם לקראת המשחק. המתח תמיד קיים. אנחנו יודעים שאין לנו כבר את ורנר, אבל יש שחקני התקפה טובים אחרים שיקבלו את ההזדמנות להראות שגם הם יכולים לכבוש שערים רבים".

השוער פטר גולאצ'י הוסיף: "זה משחק מיוחד עבור לייפציג. אם תסתכלו על הסגל שלנו, יש כאן כמה שחקנים שמשחקים יחד כבר ארבע או חמש שנים. זו הזדמנות נוספת להראות את הכוח שלנו באירופה. יש לנו ביטחון רב בצורת המשחק שלנו וננסה להראות את זה מחר ולהעפיל לחצי הגמר".

עוד בוואלה!

שני שחקני אתלטיקו מדריד שנדבקו בקורונה, ורסאלקו וקוראה, לא יצאו לליסבון

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד, תומאס פארטיי. GettyImages
יעמוד לרשותו של דייגו סימאונה? תומאס פארטיי/GettyImages

הרכבי הקבוצות

שופט: שימון מרצ'יניאק (פולין)
אצטדיון: ז'וזה אלבלאדה

אתלטיקו כמובן חסרה את שימה ורסאלקו ואנחל קוראה שנדבקו בקורונה ונשארו במדריד. תומאס פארטיי עדיין בספק, כשיאניק קראסקו, מרקוס יורנטה וז'ואאו פליקס ינסו לעזור לדייגו קוסטה בהתקפה.

הנשיא אנריקה סרסו אמר בריאיון ל"אס" לקראת המשחק: "הכדורגל חייב לנו זכייה בליגת האלופות. שיחקנו בשלושה גמרים (כולל 1974) ולא זכינו בגלל צירוף של כל מני נסיבות. יש חוב ואני מקווה שזה מה שיקרה. הנחנו יד אחת על הגביע בשלושה מקרים, ונתנו לו לחמוק מאיתנו. אנחנו רוצים למחוק את הזיכרונות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully