וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן-קלר טודיבו נדבק בקורונה, ברצלונה הודיעה: אין שינוי בתוכניות לצ'מפיונס

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 18:38

הבלם שחזר מהשאלה התאמן בנפרד מהסגל שמתכונן לרבע הגמר נגד באיירן: "עליי להישאר בבית, אני חש בטוב". 6 משחקני בילבאו נמצאו חיוביים, כולל איניאקי וויליאמס

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

הגל השני של נגיף הקורונה ברחבי אירופה מגיע גם לכדורגל. אחרי ששניים משחקני אתלטיקו נדבקו, אובחן אחד כזה גם אצל ברצלונה.

זהותו של השחקן נותרה חסויה בשעות הראשונות, אבל לאחר מכן כבר פורסם כי מדובר בבלם הצרפתי ז'אן-קלר טודיבו, אחד מתשעה שחקנים שהושאלו מברצלונה בעונה החולפת ומתכוננים כעת לקדם העונה בנפרד מסגל הקבוצה הבוגרת, שתשחק ביום שישי נגד באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות.

טודיבו בן ה-20 עבר בינואר לשאלקה הגרמנית ושיחק במדיה שמונה פעמים. פרט אליו עברו בדיקות גם קרלס אלניה, חואן מירנדה, פדרי, טרינקאו, אוריול רוסיי, מתאוס פרננדס ומוסא וואגה. בנוסף נערכו בדיקות גם לשחקני הקבוצה הראשונה שישחקו נגד הגרמנים בשישי, וכולן יצאו שליליות.

על פי ההודעה של ברצלונה, השחקן לא סובל מתסמינים ונכנס לבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות בספרד. בכל מקרה, הוא לא בא במגע עם הקבוצה הבוגרת שנערכת למשחק נגד באיירן מינכן, ולפי הודעת המועדון "ההכנות למשחק נמשכות כסדרן".

טודיבו עצמו פנה לאוהדים ברשתות החברתיות וכתב: "שלום לכולם, אני רוצה ליידע אתכם כי נמצאתי חיובי לקורונה, אבל אין לי תסמינים ואני חש בטוב. כרגע אני בבית, מתנהל על פי ההנחיות הרפואיות. אני מצפה לחזור לאימונים, אבל כרגע עליי להישאר בבית ולהחלים. תודה לכולם על התמיכה והעידוד שמיועדים לא רק אליי, אלא לכל האנשים האחרים שמתמודדים עם המחלה".

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
הקבוצה ממשיכה בהכנות כרגיל/GettyImages

כאמור, שניים משחקני אתלטיקו מדריד - שימה ורסאליקו ואנחל קוראה - נמצאו חיוביים וייעדרו מהמשחק של הקולצ'ונרוס נגד ר.ב. לייפציג ברבע גמר ליגת האלופות. גם ולנסיה, ריאל בטיס וגרנאדה הודיעו לאחרונה על שחקנים שנמצאו חיוביים וכך גם אתלטיק בליבאו, ששישה משחקניה נמצאו חיוביים, כולל החלוץ איניאקי וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully