וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: תכנית אימונים מיוחדת לאיתי שכטר לקראת ריגה, כושרו של טל בן חיים ייבחן

13.8.2020 / 9:18

לאור הדלילות בחלק הקדמי, בקבוצה נחושים להחזיר את שכטר לכושר אחרי הבידוד: "יידע להכין את הגוף". דוניס בינתיים רק צופה, טב"ח מחכה לדקות ראשונות

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר יסיים מחר (שישי) את הבידוד שנכפה עליו מאחר ששהה לצד חולה מאומת, וינסה להשלים את הפער הגדול שנפער כיוון שלא היה במסגרת קבוצתית תשעה ימים. מכבי תל אביב דאגה לצייד את החלוץ באופני הכושר ששירתו את השחקנים בתקופת הקורונה לפני הפלייאוף בעונה שעברה וגם שלחה לו ציוד נוסף כדי לשמור על כושר ביתי. הצוות החדש של גיאורגיוס דוניס הכין עבור שכטר תכנית מיוחדת אותה יישם החל ממחר ועד האימון האחרון לפני המשחק מול פ. צ. ריגה באמצע השבוע הבא.

"יהיו לאיתי חמישה אימונים בקרית שלום לפני המפגש מול ריגה. הוא יידע להכין את הגוף שלו למשחק החשוב", אומרים בקבוצה, כאשר נוכחותו של שכטר מול הלטבים חשובה במיוחד, שכן החלק הקדמי של מכבי תל אביב דליל מאוד גם כי יונתן כהן סוחב כרטיס אדום ממשחק ההדחה מול סודובה בעונה שעברה ולא יוכל לעזור לקבוצה.

איתי שכטר מכבי תל אביב. דני מרון
יודעים כמה הוא חשוב. שכטר/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, אדוארדו גררו חוגגים. דני מרון
ימשיכו לשתף פעולה? בלקמן וגררו/דני מרון

כמו כן, גם אם הקבוצה תצליח לצרף שחקן זר בימים הקרובים, הוא לא יהיה רלוונטי לסגל ליום רביעי הבא בשל חובת הבידוד. במצב כזה מכבי תל אביב תצטרך להסתמך על כושר ההבקעה של ניק בלקמן וכן על אילון אלמוג והזר הצעיר גררו. בקבוצה עוד רוצים לבחון את המוכנות של טל בן חיים שעשוי לקבל הערב באלוף האלופים דקות ראשונות במדי מכבי תל אביב מאז שחזר לקבוצה.

דוניס שהעביר אתמול את האימון השני בקרית שלום ולא יהיה הערב על הקווים בגומלין אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. בשל הנחיות הבידוד למאמן זר, העדיף להיות פחות מעורב ובעיקר צפה בשחקנים. הוא נתן לעוזריו לעבוד עם השחקנים והוא בעיקר עקב ולמד. הערב יעמוד על הקו פטריק ואן לוון המנהל הביצועי של מחלקת הנוער וההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח מול הפועל באר שבע במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully