וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מודאגים מהיכולת: "היו רגעים שסכנין היתה נחושה יותר"

13.8.2020 / 8:57

בקבוצה מודאגים בעיקר מרמת האינטנסיביות וממשיכים לחפש שלושה שחקני חיזוק. חיפה זכתה בבוררות עם סכנין, שתצטרך לשלם 200 אלף דולר על עטאא ג'אבר

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

דאגה במכבי חיפה מהיכולת של הקבוצה במשחק אתמול (רביעי) מול בני סכנין בגביע הטוטו. בחיפה מבינים שהקבוצה משוועת לחיזוק והמאמן ברק בכר ממשיך להתעקש על כך שהקבוצה זקוקה לשלושה שחקנים בעמדת הבלם, קשר באמצע המגרש וקשר התקפי. בחיפה מתמקדים בגזרת הזרים, אך יש כאלה במועדון שסבורים שייתכן וצריך לשנות כיוון ולנסות להחתים ישראלים בכירים בשל הקושי הרב בהנחתת זרים איכותיים בגלל משבר הקורונה.

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון עם שחקן בני סכנין אוסמה חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה רמי גרשון עם שחקן בני סכנין אוסמה חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי היו מאוכזבים בעיקר מרמת האינטנסיביות של השחקנים ובהפסדים במאבקים הקטנים מול סכנין. "היו רגעים שהיה נראה שסכנין נחושה יותר", אמר גורם בקבוצה, "וזה דבר שאסור שיקרה. עם זאת צריך לזכור שזה רק גביע הטוטו וזה משמש בעיקר כחלק מההכנה לעונה".

בעניין אחר, בקבוצה זכו בתביעת בוררות נגד בני סכנין. בחיפה הגישו תביעה אחרי שלא הגיעו במשך שנים להסכמות עם בני סכנין על גובה הסכום עבור כרטיסו של עטאא ג'אבר. כעת פסק הבורר הוא שסכנין תצטרך לשלם 200 אלף דולרים לחיפה וכן תשלום עבור כיסוי ההוצאות המשפטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully