וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה משחק לא טוב, לא באנו מספיק אגרסיביים"

12.8.2020 / 22:08

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב מהגישה של שחקניו לאחר ה-1:0 שספגו מבני סכנין בגביע הטוטו: "נעשה הכול כדי לתקן". אלדד שביט: "הניצחון לא משנה כלום"

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה קיבלו בהפתעה את ההפסד 1:0 לבני סכנין שספגה הקבוצה הערב הערב (רביעי) בדוחא. השחקנים של ברק בכר פתחו לא רע את המשחק, אך החמיצו משני מצבים קורצים, וראו כיצד אוסמה חלאיילה מעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-26. במחצית השנייה האורחת נעלמה מהמגרש, ולמרות שתי הזדמנויות טובות של יובל אשכנזי, לא הצליחה להשוות וסיכוייה להעפיל לחצי הגמר במפעל קלושים.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "בהחלט היה משחק לא טוב. מעבר לזה שלא יצרנו מספיק מצבים בהתקפה אני חושב שלא באנו מספיק אגרסיביים. זה לא משנה אם הם שיחקו בהרכב שני או שלישי, ברגע שבאנו בגישה הזו - זה מאוד מאכזב. נעשה הכול כדי לתקן את מה שהיה. אין לנו מה לבוא בטענות לשיפוט אלא רק לעצמינו".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
"לא באנו מספיק אגרסיביים". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
"עובד קשה באימונים, עוד צריך להוכיח את עצמו". ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

על רכש אפשרי: "אנחנו עובדים 24/7 כדי להביא רכש שעשוי להתאים. הרבה שחקנים מחו"ל מעדיפים לא להגיע בגלל המצב. אנחנו מחפשים שני שחקנים שיבואו ויוכלו לחזק אותנו באמת". על ירדן שועה: "רק התחלנו, הוא עוד צריך להוכיח את עצמו. הוא עובד טוב, הוא מתאמץ. אני אוהב את מה שאני רואה באימונים. בסופו של דבר גם ירדן וכל השחקנים צריכים לעבוד קשה". על מוחמד עוואד שעדיין לא חתם על הארכת חוזה: "הוא עובד טוב, אני לא אכנס עכשיו לעניינים של חוזים".

מאמן בני סכנין אלדד שביט: "אני תמיד טוען שיש משחק של 90 דקות, ולא משנים ההרכבים או הסיטואציה. תמיד טוב לעשות משחק טוב ולנצח. אני מבסוט ממה שראיתי היום. אי אפשר להסביר מה עשינו היום, תלכיד חדש ומקומי. יש פה שחקנים שנותנים פייט ודופקים חזק על דלת ההרכב. מי שיהיה טוב ישחק - מה יותר טוב מזה? כמו נגד הפועל חיפה אני אומר גם היום: הניצחון הזה לא משנה כלום. הליגה היא אופרה אחרת. אם בכל זאת נתייחס להווה: הצגנו פה אופי מסויים, חלק מ-DNA שאני מנסה להנחיל פה. ברגע שיהיה לי סגל מלא תהיה לי הרבה יותר אינדיקציה לגבי האיכויות שלנו. היו קבוצות שעשו מסעות מדהימים בגביע הטוטו וקרסו בליגה. כרגע העתיד לוט בערפל - בעתיד אני אהיה יותר חכם. מי שטוב צריך להיות על המגרש, ואוסמה חלאיילה נתן היום משחק מעולה. כל עוד הוא ימשיך בתנועה הזאת הוא יקבל את הקרדיט".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully