וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "מצפה לנו אתגר גדול ללמוד מגאורגיוס דוניס"

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 22:04

קשר מכבי תל אביב דיבר על המאמן החדש לפני הגומלין מול הפועל באר שבע באלוף האלופים: "עברתי הרבה מאמנים וזה תמיד כיף ללמוד ממישהו חדש" (ה', 20:30, ספורט 5)

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תארח מחר (ה', 20:30, ספורט 5) את הפועל באר שבע בגומלין אלוף האלופים. כזכור, הצהובים ניצחו 0:2 במשחק הראשון שנערך בטדי ועכשיו ינסו להשלים את העבודה ולזכות בתואר הראשון של עונת 2020/21. גאורגיוס דוניס, שחתם באופן רשמי היום, עדיין לא יעמוד על הקווים ומי שיעביר את המשחק הוא פטריק ואן לוון שלא צפוי לבצע שינויים בהרכב.

קשר מכבי תל אביב אבי ריקן אמר לקראת המשחק: "למדנו בכדורגל שכל משחק הוא לגופו. ברור שהמשחק הקודם נתן לנו מקדמה, אבל אנחנו לוקחים בשיא הרצינות את המשחק מחר. זה התואר הראשון של העונה, אנחנו בתחילת הדרך, מתגבשים מקצועית וכולם רוצים לתפוס את מקומם. חשוב לנו מאוד להתחיל את העונה עם תואר. אנחנו חוזרים לבלומפילד, אמנם ריק לצערנו, אבל בלומפילד זה הבית וזה משחק בית עם כל המשמעות של זה. אני בטוח שהאוהדים יתמכו בנו מהבית.

על העבודה עם הצוות המקצועי החדש אמר ריקן: "יום ראשון עם צוות מקצועי חדש, שמכין אותנו אל המשחק. יש לי קריירה לא כל כך ארוכה, אבל עברתי הרבה מאמנים ואתה תמיד צריך להתאים את עצמך לדרישות שונות. אני רואה את חדר ההלבשה, השחקנים שפה ועברנו הרבה מאמנים. אני מקווה שההתאמה לצוות המקצועי תלך כמו שצריך. עברתי פה לא מעט מאמנים. לכל אחד יש את הדרישות שלו. כולם מגיעים עם צוות רחב ומקצועיות גדולה. יש לנו אתגר גדול ללמוד ממישהו חדש, ממישהו נוסף, כיף לנו כשחקנים ללמוד. למדנו קצת יוונית עם ולאדן איביץ' ועם אנדראס יאניוטיס".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"ברור שהמשחק הקודם נתן לנו מקדמה, אבל אנחנו לוקחים בשיא הרצינות את המשחק מחר". ריקן/דני מרון

סינטאיהו סלליך יערוך את הופעת הבכורה שלו בהפועל באר שבע. את המשחק הראשון בין הקבוצות בטדי ראה שחקן הכנף שהגיע ממכבי חיפה מהיציע. סלליך לא יפתח בהרכב מאחר שיוסי אבוקסיס עוד רוצה לשמור עליו ולהכניסו בהדרגה ונראה כי הוא ישולב לחצי שעה במחצית השנייה.

מי שיפתח מחר בהרכב ובעצמו יערוך הופעת בכורה הוא רותם חטואל שחתם הבוקר על חוזה לשלוש שנים במועדון. חטואל יפתח בהתקפה לצד קייס גאנם והוא יחליף את איתמר שבירו שהורחק במשחק הראשון.

רמזי ספורי נטש היום את האימון, לא יהיה בסגל מחר ועתידו בקבוצה עדיין לא ברור. מהמשחק ייעדר גם מרוואן קבהא שביקש להשתחרר מאחר שאחותו מתחתנת. אבוקסיס צפוי לפתוח במערך שונה עם שני בלמים. דויד קלטינס ואילי מדמון צפויים לפתוח בהרכב.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע סיכמה עם ברק בכר על פיצוי בגובה חצי מיליון שקל

לכתבה המלאה
רותם חטואל מוצג במדי הפועל באר שבע. באדיבות הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם הוא יערוך בכורה. רותם חטואל/אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע

ז'וזואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה שכזכור הגיעו לארץ בשלב יותר מתקדם של האימונים וצריכים עדיין להשלים שבועיים של בידוד, לא ייכללו בסגל.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully