וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיכמה עם ברק בכר על פיצוי בגובה חצי מיליון שקל

10.8.2020 / 15:19

מחזיקת הגביע אישרה שהגיעה לסיכום עם מאמנה לשעבר על התרת חוזהו, בכר נפרד: "שמח שידענו לסיים בצורה ראויה". באר שבע הודיעה שמחצית מהחוב של בית"ר ירושלים על קלטינס ואוחנה ישולם בינואר

תגובות אחרי ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה/דוברות מכבי חיפה

הפועל באר שבע הגיעה היום (שני) לסיכום עם ברק בכר על התרת החוזה שהחזיק לשנתיים נוספות, לפי המאמן יפוצה בארבע משכורות בגובה חצי מיליון שקל נטו. הקבוצה פרסמה הודעה לגבי הסכם הפיצויים בה נכתב: "בעניין פרסומים שונים שעלו לגבי השיח שלנו עם ברק בכר לפיצוי כספי - במשך כל התקופה, התקיים שיח טוב ומכבד בין שני הצדדים. אנו שמחים לעדכן כי היום נסגר סופית הסכם הפיצוי עם ברק בכר. אנו מאחלים לברק הצלחה במכבי חיפה".

לאחר מכן פרסם ברק בכר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "את הפרידה מקהל האדיר של הפועל באר שבע והמועדון הזה כבר עשיתי לפני כמה חודשים, באר שבע היא עיר של אנשים שתמיד נתנו לי הרגשה של בית, שהיו שם בטוב וברע, אנשים שנכנסו לי ללב. בימים האחרונים הגענו להסדר על סיום של ההתקשרות, ואני שמח שידענו לסיים את העניין בצורה ראויה וטובה. תודה לאלונה, אסי, עידו, ניר ואביתר על השנים יחד, תודה לעובדים המדהימים של הפועל באר שבע שהיוו עבורי משפחה, ושוב תודה לכל מי שהיה שם בחמש השנים הללו- ביציע, בבית, במילה הטובה ברחוב, ובחיבוק החם והאוהב. לעולם לא אשכח אתכם".

בהמשך ההודעה התייחסו בבאר שבע גם לסוגיית קבלת התשלומים מבית"ר ירושלים עבור העברותיהם של דוד קלטינס ומיכאל אוחנה: "לאור תקופת הקורונה, פרסנו את הסכום הכספי שאנו אמורים לקבל מבית"ר ירושלים לשני תשלומים, תוך קבלת בטוחות מתאימות. התשלום הראשון כבר התקבל והתשלום הנוסף יתקבל במהלך חודש ינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully