וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בפורטוגל: "מכבי חיפה מעוניינת בג'ונדר קאדיס, מגעים ראשוניים בין הצדדים כבר החלו"

11.8.2020 / 8:23

באחד מאתרי הספורט הגדולים במדינה טוענים שהירוקים מנסים לצרף את החלוץ בן ה-25, שהושאל בעונה האחרונה מבנפיקה לדיז'ון. במכבי חיפה מכחישים את הדברים. יסמין בוריץ': "נקודת התורפה של מכבי חיפה - ההגנה"

תגובות אחרי ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה/דוברות מכבי חיפה

באחד מאתרי הספורט הגדולים בפורטוגל, "אבולה", מדווחים הבוקר (שלישי) ש"מכבי חיפה הצטרפה למרוץ אחר חלוץ בנפיקה ג'ונדר קאדיס". על פי הדיווח, גם קלאב ברוז' ואפואל ניקוסיה מתעניינות בשחקן בן ה-25, המחזיק שתי הופעות בנבחרת ונצואלה.

על פי הדיווח "מגעים ראשוניים בין הצדדים כבר החלו", זאת למרות שגורמים במכבי חיפה מכחישים את הדברים.

קאדיס בן ה-25 הגיע לראשונה לפורטוגל בעונת 2016/17, כשחתם בנסיונאל. הוא רשם 11 הופעות בלבד לפני שעבר בעוד שלוש קבוצות בליגה הפורטוגלית לפני שחתם בבנפיקה בקיץ 2019, אך הוא לא רשם אפילו הופעה אחת במדי הקבוצה אחרי שהושאל לדיז'ון הצרפתית. ב-17 הופעות העונה במדי הקבוצה בליגה הצרפתית (7 מתוכן בהרכב) הוא מצא את הרשת פעמיים.

יסמין בוריץ' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
״מכבי חיפה פייבוריטית״. בוריץ׳/ברני ארדוב

שוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ', ניתח עבור התקשורת הבוסנית את מכבי חיפה, היריבה של ז'לז'ניצ'אר המקומית בסיבוב המוקדמות הראשונות בליגה האירופית.

"מכבי חיפה תגיע כפייבוריטית למשחק", אמר בוריץ'. "היא קבוצה מצוינת שמשחקת כדורגל התקפי. היא כבשה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה בעונה שעברה וזה מראה עד כמה היא איכותית בחלק הקדמי. בכל אופן, המאמן שם הוחלף ולכן אני לא יודע אם הם ישחקו באותה צורה".

בוריץ' הוסיף: "נקודת התורפה של מכבי חיפה היא חוליית ההגנה. יתרון נוסף שישחק לטובתה הוא החום בישראל במהלך חודש אוגוסט. הלחות גבוהה מאוד וזה בוודאי יקשה על השחקנים הבוסנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully