וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאדור עובר לסראגוסה, דוניס במסר ראשון לשחקנים: "השם מכבי תל אביב אומר לי הרבה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 15:08

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם הקבוצה הספרדית, הבלם יעזוב אחרי כשנתיים בישראל. המאמן היווני הציג את עצמו בפני השחקנים: "ראיתי לאחרונה הרבה משחקים שלכם והבנתי כמה אתם טובים. רוצים לעשות דברים יפים באירופה". יונתן כהן שהורחק מול סודובה לפני שנה יחמיץ את ריגה

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עוד לפני שהוצג הבוקר רשמית, עידן גאורגיוס דוניס החל אתמול (שלישי) בשעה 18:30, כשעלה היווני לראשונה על הדשא בקרית שלום והעביר את אימון הבכורה שלו כמאמן מכבי תל אביב. דוניס, שעטה מסיכה על פניו בשל תנאי הבידוד שחלים עליו, צפוי לחתום כבר היום על חוזהו ולאחר מכן אמורה לצאת ההכרזה הרשמית על מינויו.

פטריק ואן לוון שאימן את הקבוצה מתחילת האימונים, היה הראשון לדבר עם השחקנים ולומר כמה מילים בטרם הציג את דוניס. ההולנדי זז הצידה והשאיר את הבמה לדוניס, אבל מחר הוא יעמוד על הקווים בבלומפילד וידריך את הקבוצה מול הפועל באר שבע באלוף האלופים, מכיוון שדוניס עדיין לא רשאי לאמן במשחקים עצמם.

גאורגיוס דוניס מאמנה החדש של מכבי תל אביב. דני מרון
השחקנים כבר מנסים להותיר עליו רושם. דוניס/דני מרון

דוניס לא הרבה לדבר בשיחת הפתיחה אתמול. "אני גאה להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב", אמר דוניס לשחקנים. "במקום ממנו הגעתי אליכם, השם של מועדון מכבי תל אביב אומר הרבה. אין לנו יותר מדי זמן כי המשחק מול ריגה ממש בעוד שבוע. אנחנו רוצים לעשות דברים יפים וחשובים עבור המועדון באירופה. עקבתי אחרי המשחקים בשבועות האחרונים וראיתי הרבה משחקים שגרמו לי להבין איזה שחקנים טובים יש כאן".

דוניס עשה רושם טוב והשחקנים ניסו כבר להרשים אותו באימון הבכורה. הערב יערוך דוניס את האימון השני שלו ויקווה שאנריק סבוריט כבר יוכל להתאמן בחלק מהאימון כדי לקבל דקות ראשונות לקראת המשחק החשוב מול ריגה. יונתן כהן יחמיץ את המשחק אחרי שהורחק מול סודובה לפני שנה.

מי שלא יהיה באימון הוא הבלם ז'איר אמאדור, שישחק בעונה הבאה בסראגוסה הספרדית, אחרי ששני המועדונים הגיעו לסיכום על מכירתו של הבלם, שיחזור לליגה הספרדית לאחר שנתיים בישראל.

אמאדור, שהצטרף למכבי ביוני 2018, זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות רצופות, גביע הטוטו ותואר אלוף האלופים כשהוא עורך 72 הופעות במדים הצהובים כחולים. ממכבי תל אביב נמסר: "לאחר שנתיים מוצלחות במכבי תל אביב, הציעה סרגוסה לרכוש את השחקן והמועדון נעתר לבקשתו של ז'איר לחזור לספרד ולהיות לצד משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully