וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'איר אמאדור נפרד: "תמשיכו לעשות את מכבי תל אביב גדולה"

הבלם פרסם פוסט פרידה לאחר שעבר לסראגוסה: "כולם קיוו שאשאר, אבל הכדורגל הציע לי אתגר חדש. מעתה אני אוהד מושבע של מכבי תל אביב"

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ז'איר אמאדור עבר היום (רביעי) באופן רשמי ממכבי תל אביב לסראגוסה, אחרי שנתיים מוצלחות בצהוב שבהן היה שותף לזכייה בשתי אליפויות עם הפסד בודד בכל עונה והפך לאחד הבלמים הזרים הטובים ששיחקו בליגת העל.

ז'איר אמאדור מכבי תל אביב עם דניאל טננבאום. יוסי ציפקיס
תודות לכמה אנשים. ז'איר אמאדור/יוסי ציפקיס

לאחר השלמת העסקה, אמאדור נפרד מהאלופה הישראלית בפוסט באינסטגרם. "זה נראה כאילו רק אתמול, קיץ 2018, כשהגעתי לתל אביב וראיתי את הטוב שיש בכדורגל שמפגיש אותך עם אנשים איכותיים. כעת, כשאני נפרד מהמועדון הגדול ומהעיר, אני רוצה להזכיר שלושה אנשים שסייעו להתאקלמות שלי. נועם, שעזר לאשתי, לילדים ולי ברגעים הקשים, כשהכי נזקקנו לכך. נועמה כהן, מורה לאנגלית שבתחילת הדרך סייעה לי מאוד כי היא דוברת ספרדית, והיא חברה לכל החיים. שלומי, שהושיט לי יד בכל דבר מהיום הראשון. תודה רבה. תמיד אזכור את רונן הפיזיותרפיסט ואת כל הקולגות שלו. ובכלל, את כל מי שסייע לי להתפתח, יום אחר יום, כשחקן וכאדם".

עוד כתב אמאדור: "בלי האנשים האלה, המשחקים שלי היו לשווא. מהם ומהאוהדים הנלהבים שלנו, קיבלתי אהבה גדולה. הם קיוו שאשאר, אבל הכדורגל הציע לי אתגר חדש ואני אנסה להצליח גם בו. תהיו בטוחים שאהיה אוהד מושבע של מכבי תל אביב מרגע זה והלאה. בהצלחה, חברים. ואל תפסיקו לעשות את המועדון הזה גדול. יאללה מכבי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully