וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את ה-NBA: "הם רשעים, הליגה בצרות גדולות"

נשיא ארצות הברית שוב יצא נגד המחאות של הכדורסלנים האמריקאים: "יש שם אנשים רשעים וטפשים, ההתנהלות עם סין היתה בושה". ויש גם עקיצה ללברון ומסר ל-NFL: "אם הם לא יעמדו בשביל הדגל, אני מעדיף שהליגה לא תיפתח"

בווידאו: טראמפ פונה בדחיפות ממסיבת עיתונאים בשל ירי מחוץ לבית הלבן/רויטרס

הקרב בין דונלד טראמפ וליגת ה-NBA נמשך. בעוד השחקנים עצמם ממשיכים למחות בפלורידה על התנהלות הממשל האמריקאי וחוסר הצדק החברתי, נשיא ארצות הברית עונה עם עקיצות שלו.

לאחר שביקר את החלטת השחקנים לכרוע ברך בהמנון האמריקאי, התראיין היום (שלישי) טראמפ לתחנת הרדיו של פוקס ואמר: "שימו לב לרייטינג של הכדורסל. המספרים שלהם מאוד, מאוד, מאוד נמוכים. אנשים כועסים, יש להם מספיק פוליטיקה איתי, הם לא צריכים עוד. היתה רשעות בליגה הזאת, בצורה שבה הם פעלו. יש שם אנשים מאוד, מאוד רשעים ולמען האמת, מאוד טפשים. אני חושב שה-NBA בצרות. צרות גדולות. צרות גדולות יותר משהם מבינים".

"זה לא כמו ליגת הבייסבול", הוסיף טראמפ. "אתה צריך לעמוד בשביל הדגל שלך ובשביל המדינה שלך. הם מרוויחים מיליוני דולרים בשנה כדי לשחק בענף ספורט בו בכל מקרה היו משחקים. הם היו משחקים אותו בסוף השבוע. הם צריכים לכבד את המדינה שלהם. אם זה לא יקרה, ואם ליגת ה-NFL לא תיפתח, זה ישמח אותי מאוד. אם הם לא עומדים בשביל הדגל, אני מעדיף שהליגה לא תיפתח".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במסיבת עיתונאים, הבית הלבן, וושינגטון. 06 באוגוסט 2020. רויטרס
הסתכסך עם רוב הליגות הגדולות בארצות הברית. טראמפ/רויטרס

כשנשאל מי שחקן כדורסל טוב יותר, לברון ג'יימס או מייקל ג'ורדן, בחר הנשיא בכוכב שיקגו לשעבר ושלח עקיצה לעברו של קינג ג'יימס: "הוא גם לא היה כל כך פוליטי, אז אנשים אהבו אותו יותר".

סטפן קרי, אחד המבקרים החריפים ביותר של טראמפ בליגה, אמר ל"ניו יורק טיימס" ש"הברומטר שלי הוא תמיד - אם הנשיא הנוכחי עצבני על משהו, כנראה שאתה עושה את הדבר הנכון. בין אם הם כרעו ברך, העזו לדבר על בריאונה טיילור בריאיון או משהו חשוב, הם מדברים ומגבים את הדיבורים שלהם במעשים. אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים".

לברון ג'יימס השמיע דברים דומים בשבוע שעבר, כשנשאל מה דעתו על כך שטראמפ לא צופה במשחקים בשל כריעות הברך של השחקנים: "אני לא חושב שלמישהו מקהילת הכדורסל אכפת שהוא הפסיק לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully