וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד, טיירון לו וג'ף ואן גנדי בין המועמדים לאמן את ברוקלין

הנטס מחפשים את "האיש הנכון סביב דוראנט ואירווינג": הישארותו של ג'אק וון לא נשללת על הסף, אולם במקביל גובשה רשימת מועמדים ראשונית

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

החיפוש של ברוקלין אחר מאמן יחל בקרוב, ועשוי לכלול כמה מועמדים מסקרנים במיוחד. על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", הנטס יאיצו את תהליך המינוי של המאמן הבא מיד עם תום העונה, כשגם הישארות של המאמן הנוכחי ג'אן וון, שהחליף את קני אטקינסון באמצע העונה, לא נשללת על הסף.

על פי הדיווח, לעת עתה סומנו ארבעה מועמדים פרט לוון: עוזר מאמן הלייקרס ג'ייסון קיד, עוזר מאמן פילדלפיה אימה יודוקה, עוזר מאמן הקליפרס טיירון לו והפרשן ג'ף ואן גנדי, שלא אימן בשנים האחרונות.

לברון ג'יימס לצד ג'ייסון קיד ב-2017. AP
יוכל לנהל את האגו של דוראנט ואירווינג? ג'ייסון קיד/AP

בעלי ברוקלין ג'ו צאי דורש "תהליך מלא וממושך" של חיפוש מאמן, כשהמטרה ברורה: למצוא את האיש הנכון שיוכל להצעיד את קווין דוראנט, קיירי אירווינג והיתר להתמודד על אליפות.

קיד ולו אף הוזכרו כמועמדים פוטנציאליים להתמנות לתפקיד אחרי פיטורי אטקינסון באמצע העונה, אולם בסופו של דבר הוחלט שג'אק וון ימלא אותו עד תום העונה. לו נחשב למועמד המועדף על אירווינג, ששיתף איתו פעולה בהצלחה בקליבלנד וזכה איתו באליפות, כשהוא קולע את הסל המכריע במשחק 7 של סדרת הגמר נגד גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully