וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר הוצג רשמית כשחקן מכבי תל אביב: "רוצה להילחם בשביל הקבוצה"

11.8.2020 / 15:51

הפורוורד שהפסיד לצהובים בגמר הפיינל פור עם מכבי ראשון לציון מצטרף לסגל הישראלים של ספרופולוס וינסה להיכנס לנעליו של ג'ייק כהן: "רוצה להוכיח את מקומי, מחכה כבר לשחק עבור האוהדים בהיכל"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמה ראשונה בפגרה הנוכחית - עוז בלייזר. הפורוורד שעזב את מכבי ראשון לציון חתם לעונה הבאה וייכנס לנעליהם של ג'ייק כהן ודני אבדיה שעזבו את הקבוצה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המגעים עם בלייזר החלו בתחילת השבוע שעבר, אחרי שמכבי תל אביב לא הגיעה להבנות עם רומן סורקין, והשחקן הביע את רצונו להצטרף לאלופה, מה שסלל את הסיכום.

"אני רוצה לברך את עוז בלייזר על הגעתו למכבי, הוא שחקן איכותי נוסף שייתן לקבוצה פתרונות נהדרים ויהיה חלק מהמשפחה שלנו", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאחר החתמת הפורוורד. "עוז הוא שחקן ישראלי שהוכיח שהוא מוכן למדרגה הבאה ולכן רצינו לצרף אותו למועדון שלנו".

"אני שמח ונרגש להגיע למכבי תל אביב", הודה עוז בלייזר בתגובה ראשונה לאתר הרשמי של המועדון. "אני מוכן לאתגר החדש, להוכיח את מקומי ולהילחם בשביל הקבוצה. אין שחקן ישראלי שגדל כאן ולא מכיר את המשמעות של מועדון כמו מכבי. אני מחכה כבר להתחיל ולפגוש את כל השחקנים והצוות. אבל הדבר שאני הכי מחכה לו, ואפילו כבר מדמיין אותו קורה, זה חזרת הקהל למגרשים, ולפגוש את האוהדים כשחקן מכבי בהיכל".

עוז בלייזר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מגיע להיכל. עוז בלייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בלייזר (27, 1.99) היה מועמד להצטרף לצהובים יותר מפעם אחת בעבר, אך כעת התנאים להגעתו הבשילו. הפורוורד השלים העונה את עונתו השביעית בליגת העל כשרשם 9.7 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע במדי מכבי ראשון לציון, בה הוא אף משמש כקפטן, ובפלייאוף רשם 11.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים. לפני העונות בעיר היין שיחק שלוש עונות במכבי חיפה ושנתיים בבני הרצליה, כשלאחרונה חצה את רף 2,000 הנקודות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully