וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני אטאלנטה: טוכל מאשר שאמבפה יהיה בסגל, ו"בטוח שניימאר יגיע בשיאו"

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 12:10

רבעי הגמר יוצאים לדרך בליסבון: פאבלו סראביה צפוי לתפוס את מקומו של אמבפה בהרכב פריז סן ז'רמן, גם איקרדי אמור לפתוח (ד', 22:00, ספורט 5). האיטלקים "רוצים לנצח בשביל איליצ'יץ'"

רבע הגמרהסתיים12/08/2020
אטאלנטה
  • פסאליץ' (27)
2:1
  • (90) צ'ופו-מוטינג
  • (90) מרקיניוס
פריז סן ז'רמן
מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

ליסבון ערוכה ומוכנה לשלבי ההכרעה של ליגת האלופות. יריית הפתיחה תישמע מחר (רביעי, 22:0, ספורט 5), עם המשחק הראשון בין אטאלנטה לפריז סן ז'רמן. הפריזאים יחפשו עפלה לחצי הגמר לראשונה מאז 1995 - אולי בדרך לזכייה היסטורית בגביע - בעוד הסינדרלה מצפון איטליה תנסה להפתיע ולרשום עוד הישג שיא בעונה הפנטסטית שלה.

רשימת הנעדרים בפריז ארוכה למדי: מרקו וראטי ולייבין קורזאבה פצועים, אנחל די מריה מושבת, אדינסון קבאני ואריק מקסים שופו מוטינג סיימו חוזים ואפילו תומאס טוכל נחבל באימון. אבל עם כל הכבוד להם, הדאגה העיקרית של פ.ס.ז' היא סביב קיליאן אמבפה. החלוץ שנפצע בגמר הגביע אמנם חזר לאימונים חלקיים בימים האחרונים, אולם על פי הדיווחים האחרונים לא אמור לפתוח ואם ישותף, לכל היותר יעלה מהספסל.

את מקומו בהרכב אמור לתפוס פאבלו סראביה, שיאייש את החלק הקדמי לצד ניימאר ומאורו איקרדי. כך או כך, מרבית העול יוטל על כתפיו של ניימאר, שהצהיר לאחרונה שהוא "בכושר הכי טוב מאז שהצטרפתי לקבוצה", וכעת יצטרך לספק קבלות.

לקראת המשחק, הודה תומאס טוכל במסיבת העיתונאים שקיליאן אמבפה שמתאושש מהפציעה יהיה חלק מהסגל "אלא אם יקרה משהו יוצא דופן עד המשחק". כמו כן, הצהיר טוכל ש"לדעתי ניימאר יהיה בשיאו מחר. הוא יהיה טוב מאוד, אני משוכנע שהוא יהיה שחקן המפתח שלנו".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן לאחר הזכייה בגביע הליגה הצרפתי. GettyImages
כמעט הכל על הכתפיים שלו. ניימאר/GettyImages

הרכבי הקבוצות

שופט: אנתוני טיילור (אנגליה)
אצטדיון: אסטדיו דה לוז (ליסבון)

בצד השני, אטאלנטה תגיע בלי לחץ - אבל גם בלי הכוכב הגדול של העונה המופלאה, יוסיפ איליצ'יץ'. הסלובני המריא בנסיבות מסתוריות למולדת - ספק אם בשל פציעה או בשל מצב רוח ירוד מסיבות רומנטיות - ולא יחזור לשחק העונה. בלעדיו המכונה ההתקפית המשומנת של ג'אן פיירו גאספריני אמורה להיות קצת פחות קטלנית, אבל עדיין מאיימת.

כך או כך, הרצון לרומם את רוחו של איליצ'יץ' המכונס בביתו מתדלק את האיטלקים. "אתקשר ליוסיפ לפני ואחרי המשחק. אתייחס אליו כאילו היא חלק מאיתנו במשחק הזה", הבטיח הבעלים אנטוניו פרקאסי, כשהוא מתייחס גם לשמועות על כך שאיליצ'יץ' בן ה-32 אפילו שוקל פרישה מכדורגל. "אני מקווה שנראה אותו משחק שוב אצלנו בעונה הבאה. למען האמת, אני מאמין שזה מה שיקרה".

פרקאסי הוסיף שבהיעדרו של איליצ'יץ', בקבוצה בונים על המנהיגות של פאפו גומס. "פאפו הגדול ייקח אותנו על הכתפיים שלנו לאורך כל הדרך. מי כמוהו מכיר בחשיבות של המשחק הזה עבור אטאלנטה ועבור ברגמו. הוא הקפטן המושלם, ואין לי ספק שהוא יעזור לשחקנים להגיע בשיא המוכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully