וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.8: צ'לסי הציעה 50 מיליון ליש"ט על דקלן רייס, רכש ראשון לטוטנהאם

הבלוז הציבו את קשר ווסטהאם בעדיפות עליונה. מוריניו שילם כ-15 מיליון ליש"ט על פייר אמיל הויביירג, קרויף עשוי לחזור לסין, ליל רכשה את ג'ונתן דייויד ב-31.5 מיליון יורו

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

העברות

* טוטנהאם החתימה לחמש שנים את הקשר הדני פייר אמיל הויביירג, ששיחק מאז 2016 בסאות'המפטון. הקדושים קיבלו כ-15 מיליון ליש"ט עבורו, כך על פי דיווחים.

* מי שעושה את הדרך ההפוכה הוא קייל ווקר-פיטרס, שנמכר לסאות'המפטון תמורת כ-12 מיליון ליש"ט. שחקן ההגנה בן ה-23 רשם עשר הופעות בשורות הקדושים כמושאל בעונה שעברה, וכעת חתם לחמש שנים.

* ג'ונתן דייויד, הכוכב הקנדי בן ה-20 של גנט, עבר את הבדיקות רפואיות בליל הצרפתית ולאחר מכן חתם רשמית על חוזה לחמש שנים. גנט תקבל עבורו כ-31.5 מיליון יורו, כולל בונוסים.

* העברה שהייתה באוויר בשבועיים האחרונים הפכה רשמית: קמיל גליק, הבלם הפולני בן ה-32 שהצטיין בעבר בטורינו, חזר לסרייה A עם חוזה לשלוש שנים אצל העולה החדשה בנבנטו. מונאקו קיבלה עבורו 3 מיליון יורו.

* בראגה הודיעה על החתמת ניקו גאיטן, הארגנטינאי בן ה-32 שחוזר לפורטוגל ארבע שנים אחרי שעזב את בנפיקה. הקשר חתם על חוזה לעונה אחת וקיבל את החולצה מספר 10.

* ברסט שילמה 4 מיליון יורו לניס עבור הבלם בן ה-27 כריסטוף הרל, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* לידס יונייטד, שחזרה לפרמיירליג אחרי 16 שנים, רכשה את החלוץ ג'ו גלהארדט בן ה-18 מוויגאן תמורת סכום שלא פורסם והעניקה לו חוזה לארבע שנים. העולה גם חידשה את שאילת הקשר בן ה-23 ג'ק הריסון ממנצ'סטר סיטי לעונה נוספת.

* החלוץ יואן וויסה, 23, ממצטייני העלייה של לוריין לליגה הצרפתית הבכירה עם 15 שערים וארבעה בישולים ב-28 משחקים, האריך חוזה עד 2024.

שמועות

* לפי רשת "סקיי", צ'לסי הגישה הצעה בסך 50 מיליון ליש"ט לווסטהאם על דקלן רייס. בבלוז יש תמימות דעים לגבי נחיצותו של הבלם-קשר, ועל פי הדיווח הוא "בעדיפות ראשונה מבחינת פרנק למפארד".

* בתקשורת הספרדית טוענים: לאחר הקדנציה הקצרה והעגומה בנבחרת אקוודור, ג'ורדי קרויף עשוי לשוב לליגה הסינית. מאמן מכבי תל אביב לשעבר נחשב לאחד המועמדים המובילים להיכנס לנעליו של רוברטו דונאדוני, שפוטר משנז'ן לאחר הפסד 2:1 לגוואנגז'ו אברגרנדה במחזור האחרון.

* אלפונס אראולה סיים את תקופת ההשאלה בפריז סן ז'רמן, וצפוי לעבור בהשאלה נוספת מריאל מדריד לקבוצת פרמיירליג. באנגליה אף טוענים שהשוער כבר רכש בית בלונדון לקראת המעבר.

* על פי ESPN, עוסמאן דמבלה הפך ל"מועמד מספר אחת" של מנצ'סטר יונייטד אחרי שעסקת ג'יידון סאנצ'ו לא יצאה לפועל. על פי הדיווח, נציגים של השדים האדומים כבר פנו לראשי ברצלונה במטרה לבחון את האפשרות לעסקה.

* מנכ"ל באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה מודה: אנחנו מוכנים למכור את טיאגו אלקנטרה, אבל נעשה זאת רק תמורת "סכום הגון". כידוע, המועמדת העיקרית לצרף את הקשר היא ליברפול.

* החלוץ אורלנדו סה בן ה-32, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, מתקרב לחזרה לליגה הפורטוגלית אחרי כעשר שנים. בפורטוגל טוענים שסה, ששיחק בעונה החולפת בסטנדרד ליאז' וכבש שער ליגה אחד, מתקרב לחתימה במאריטימו.

* חלוץ העבר הצרפתי, ג'יבריל סיסה בן ה-38, ששיחק בין היתר בליברפול, סנדרלנד, מארסיי ולאציו, בדרך לקאמבק. באיטליה טוענים שסיסה על סף חתימה בפוטאולנה מהעיר נאפולי, העולה החדשה לליגה הרביעית במדינה. שער הליגה האחרון של סיסה היה לפני יותר משש שנים, כשכבש לזכותה של קבוצתו האחרונה בקריירה, באסטיה.

* יובנטוס זנחה את התכנית המקורית של מאוריציו סארי להחתים את ז'ורז'יניו, ועל פי "גאזטה דלו ספורט" המאמן החדש אנדראה פירלו להוט לצרף את סנדרו טונאלי, קשרה בן ה-20 של ברשיה שמוגדר על ידי רבים כ"פירלו החדש".

* ב"קאדנה סר" דווח כי ריאל מדריד מעוניינת בבלם הצרפתי ז'ול קונדה, שהרשים בעונת הבכורה שלו בסביליה. אלופת ספרד רואה בו יורש אפשרי לסרחיו ראמוס, כך על פי הדיווח.

* רומא לא מרוצה מעמדת השוער מאז המכירה של אליסון, כשאחרי רובין אולסן גם פאו לופס לא הצליח להרשים. עכשיו מדווחים ב"קוריירה דלו ספורט" על רצון של הקבוצה מהבירה להחתים את סלבטורה סיריגו, שוער נבחרת איטליה בן ה-33 שהציג יכולת טובה במדי טורינו.

* מכירת לוקאס הרננדז בקיץ הקרוב לא עומדת על הפרק מבחינת באיירן מינכן. הבוסים של המועדון מגלים סבלנות רבה ומקווים לעונה שנייה נטולת פציעות. מבחינה כלכלית המועדון צפוי להפסיד עליו הרבה כסף אם ימכור אותו בקיץ אחרי שנרכש לפני שנה ב-80 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 10.8: ליברפול רכשה את צימיקאס, פאקו אייסטרן מאמן טונדלה

לכתבה המלאה
סלבטורה סיריגו שוער טורינו. GettyImages
ינדוד לרומא? סלבטורה סיריגו/GettyImages

* על פי "בילד", נציגים של בנפיקה יגיעו לפרייבורג השבוע כדי לקדם את העברת החלוץ בן ה-24 לוקה ואלדשמידט.

* שאלקה רוצה את המגן ההולנדי ריק קרסדורפ בן ה-25, שחזר לרומא אחרי עונת השאלה בקבוצת נעוריו פיינורד.

* ב"ל'אקיפ" נטען: טוטנהאם ולידס מעוניינות בחביב דיאלו, חלוצה של מץ שכבש 12 שערים ב-26 משחקים בליגה הצרפתית בעונה הקודמת.

* ססואולו קבעה מחיר של 15 מיליון יורו על החלוץ בן ה-21 ג'אנלוקה סקמאקה, בו מעוניינות ראן, מארסיי ובנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully