וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ליאונל מסי רכש דירת יוקרה בסמוך למשרדים של אינטר במילאנו"

באיטליה טוענים שכוכב ברצלונה, שמסיים חוזה בתום העונה הבאה, התחדש בפנטהאוז יוקרתי בבירת האופנה, אחרי שאביו רכש דירה באותו אזור. גריזמן בספק למשחק מול באיירן מינכן

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

האם ליאונל מסי באמת בדרך לאינטר? אחרי לא מעט שמועות ודיווחים על כך שכוכב ברצלונה עשוי לעבור לאיטליה בתום חוזהו בסוף העונה הבאה, באיטליה מדווחים היום (שלישי) שהפרעוש רכש פנטהאוז יוקרתי במילאנו, בסמוך למשרדים של אינטר.

"אחרי שאביו חורחה רכש דירה באזור פורטה נואובה היוקרתי, גם בנו רכש דירה באותה מגדל", דיווחו בתקשורת האיטלקית. "האם זה אומר שהוא יעבור לאינטר בסוף העונה הבאה? רק הזמן יגיד".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
תתחדש. מסי/AP

במישור המקצועי, מסי חזר היום להתאמן עם ברצלונה לראשונה מאז הניצחון על נאפולי בשמינית הגמר והוא יפתח כמובן ביום שישי מול באיירן מינכן. מי שממש לא בטוח שיפתח במשחק הגדול הוא אנטואן גריזמן.

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שקיקה סטיין שוקל לעבור למערך הגנתי יותר של 4:4:2 עם ארבעה קשרים כשרק מסי וסוארס בחוד. במקרה כזה ארתורו וידאל וסרג'יו בוסקטס, שהיו מושעים מהמשחק הקודם, יחברו בקישור לפרנקי דה יונג וסרג'י רוברטו ומי שישלמו את המחיר יהיו גריזמן ואיבן ראקיטיץ'. חוליית ההגנה צפויה להישאר זהה עם סמדו ואלבה בעמדות המגינים ופיקה ולנגלה במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully