וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מנ' יונייטד ניצחה 0:1 את קופנהאגן, אינטר עלתה

רבע הגמר: ניקולו בארלה (15) ורומלו לוקאקו (21) כבשו, קאי האברץ רק צימק (25) והנראזורי ניצחו 1:2 את לברקוזן. ברונו פרננדש כבש (שוב) מהנקודה הלבנה בדקה ה-95 וסידר לשדים האדומים את הכרטיס לחצי הגמר

ניקולו בארלה שחקן אינטר. רויטרס
בארלה חוגג את שער היתרון/רויטרס

שלב רבע גמר הליגה האירופית, שייערך כולו כמובן בגרמניה כמו גם השלבים המאוחרים, יצא לדרך הערב (שני) עם שני משחקים. אינטר ניצחה 1:2 את באייר לברקוזן ועלתה לחצי הגמר כשאליה הצטרפה גם מנצ'סטר יונייטד, שנזקקה להארכה ועוד פנדל של ברונו פרננדש כדי לנצח 0:1 את פ.צ. קופנהאגן.לראשונה בהיסטוריה של המפעלים האירופים, שלב רבע הגמר מוכרע במשחק אחד. עד כה זה קרה בכל אחד משלבי הנוקאאוט האחרים, אבל מעולם לא ברבע הגמר.

חצי הגמר:

אינטר - שחטאר דונייצק/פ.צ. באזל
מנצ'סטר יונייטד - וולבס/סביליה

שופט הכדורגל קרלוס דל קרו מסתכל במוניטור כדי לבדוק האם היה צריך להיות פנדל במשחק בין אינטר לבין באייר לברקוזן. רויטרס
השופט בודק את האירוע שהוביל לשריקה שלו לפנדל לזכות אינטר, לפני שביטל את ההחלטה/רויטרס

אינטר - באייר לברקוזן 1:2

הנראזורי הצליחו לעשות את העבודה שלהם במשחק בו היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה מול האין הגנה של באייר לברקוזן, שסגרה עונה מאכזבת ותשחק שוב רק בליגה האירופית בעונה הבאה. אינטר נראתה הרבה יותר טוב מהצורה בה נראתה במשחק הקודם נגד חטאפה ועכשיו מחכה למנצחת בין שחטאר דונייצק לפ.צ. באזל. הפעם האחרונה שאינטר עלתה לחצי גמר הליגה האירופית/גביע אופ"א הייתה ב-2002, אז הפסידה לפיינורד. לברקוזן המאכזבת גם נפרדה ככל הנראה מקאי האברץ הערב והוא צפוי לעבור לצ'לסי.

דקה 15: שער! ניקולו בארלה מעלה את אינטר ל-0:1. רומלו לוקאקו קיבל את הכדור ברחבה, הסתובב, בעט ונבלם, זה חזר אל בארלה שבעט יפה עם הפאלש מ-15 מטר פנימה.

דקה 20: לאוטרו מרטינס עשה פעולה נהדרת בצד ימין של הרחבה והעביר מסירת רוחב לבארלה, שהפעם נבלם.

דקה 21: שער! אשלי יאנג הכניס מסירת עומק לרומלו לוקאקו, שגבר בקלות על טאפסובה, שבעט את הכדור עליו ומשם זה הלך פנימה, 0:2 לאינטר. לברקוזן חלשה מאוד.

דקה 25: שער! משחק מעניין מאוד מתפתח לנו. קווין פולנד הכניס מסירת עומק לקאי האברץ, שבעט לא טוב מקרוב, אבל למזלו הנדאנוביץ' לא הצליח להדוף את זה ולברקוזן מצמקת ל-2:1 ממש חצי דקה אחרי שלוקאקו החמיץ אחרי שנותר לבד מול השוער.

דקה 28: דיילי סינקגראבן עצר כדור בעזרת הכתף, השופט הורה על פנדל, אבל בבדיקה חוזרת באמצעות ה-VAR החליט לבטל את השריקה ויש לומר שבצדק.

דקה 67: אריקסן הכניס מסירת עומק נהדרת לאלכסיס סאנצ'ס, שהשתלט לא רע אבל בעט כן רע למרכז השער והראדצקי בלם אותו.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש. רויטרס
ברונו פרננדש חוגג את הפנדל המוצלח עם חבריו/רויטרס
קרל יוהאן יונסון שוער פ.צ. קופנהאגן. GettyImages
הצגה גדולה של שוער קופנהאגן קרל יוהאן יונסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. קופנהאגן 0:1

השדים האדומים לא הרשימו במיוחד מול יריבה נחותה בצורה משמעותית מהם בכל מובן וקנה מידה (שכר שחקנים במנצ'סטר יונייטד בעונה החולפת: 332 מיליון ליש"ט, שכר שחקנים בקופנהגאן: 19.8 מיליון) ונזקקו ל-120 דקות כדי להשלים את העבודה. אבל בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד עלתה לחצי הגמר בזכות פנדל נוסף (ה-21 שהם מקבלים העונה) ומחכה שם למנצחת בין וולבס לסביליה ברבע הגמר שייערך בחמישי. פ.צ. קופנהאגן תהיה מרוצה מהופעה נהדרת מבחינתה והגעה לרבע הגמר ויכולה להיות גאה מאוד בשוער שלה קרל יוהאן יונסון, שרשם הופעה גדולה.

דקה 16: ניקולאי בוילסן נפצע ונאלץ לפנות את מקומו לפייר בנגטסון. קופנהאגן מסוכנת יותר עד כה, באופן מפתיע.

דקה 45: שער פסול! מייסון גרינווד נשלח לעומק ובעט מצד ימין אל הקורה הרחוקה ופנימה. חלוץ יונייטד היה בנבדל ברור והשער נפסל בצדק אחרי בדיקת VAR.

דקה 95: שער! הנה משפט שלא אמרנו מזמן: פנדל למנצ'סטר יונייטד. אנדראס ביילנד ביצע עבירה ברחבה וברונו פרננדש בעט את הפנדל פנימה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד בהארכה.

* זה הפנדל ה-21 שנשרק העונה לזכות מנצ'סטר יונייטד. זה הכי הרבה שאיזושהי קבוצה בחמשת הליגות הבכירות קיבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully