וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקן הטוב בעולם אחרי הפגרה": לבנדובסקי מדהים את באיירן, בואטנג מרגיע

לבנדובסקי מתקרב לשיא של רונאלדו וכובש בכמויות שאף קבוצת פרמיירליג לא הגיעה אליהן. למפארד: "בטוח שנחזור חזקים יותר". התגובות והמספרים

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

באיירן מינכן עשתה הערב (שבת) עוד צעד בדרך להגשמת פנטזיית הטרבל, כשהביסה 1:4 את צ'לסי במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות. הבווארים נהנו מעוד הצגה של רוברט לבנדובסקי האדיר, שכבש צמד ובישל פעמיים כל הדרך למפגש עם ליאו מסי וברצלונה ברבע הגמר בליסבון בשישי הבא.

רגע של חשש בבאיירן התרחש כשג'רום בואטנג נפצע והוחלף, אולם על פי דיווחים בגרמניה הפציעה שלו לא חמורה והוא עשוי להיות כשיר לרבע הגמר נגד ברצלונה. בתקשורת הגרמנית היללו - איך לא - את רוברט לבנדובסקי, ששוב כיכב. ב"בילד" ציינו ש"לבנדובסקי הוא השחקן הטוב בעולם מאז החזרה מפגרת הקורונה", וכבר החלו להתכונן לדו קרב הענקים של עם ליאו מסי, שמבטיח להיות "מאבק שנזכור במשך שנים".

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן מקבל טיפול רפואי. רויטרס
צפירת הרגעה בבאיירן. בואטנג אחרי הפציעה/רויטרס

התגובות

מאמן באיירן האנזי פליק אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד. רצינו לנצח ורצינו לחזור מהפגרה מאותו מקום שבו הפסקנו. אני חושב שעמדנו בזה, וזה בדיוק מה שהשחקנים עשו היום".

דייויד אלאבה אמר לקראת המפגש הפיקנטי עם ברצלונה ברבע הגמר: "אנחנו נרגשים מאוד לפגוש אותם. ברצלונה קבוצה איכותית, אבל אנחנו רוצים להתחרות מולם. נגיע לפורטוגל מלאים בביטחון, ובידיעה שאין לנו בכלל במה להתבייש מול ברצלונה".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר בסיום: "להתחרות מול באיירן מינכן זה תרגול טוב עבורנו לקראת העתיד. זה ייתן לנו ניסיון חשוב, כי הרבה שחקנים שלנו ערכו הופעות בכורה ברמות האלה. אני כבר רואה לאן אפשר לקחת את הקבוצה הזו, ואני יודע שנחזור מזה חזקים יותר".

שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו שהתקשה להתמודד עם המטווח של לבנדובסקי וחבריו הוסיף: "עשינו כמה שגיאות הערב, אבל הפסדנו את המפגש הזה במשחק הקודם. אני חושב שבכל זאת הראינו אופי במשחק היום, אבל הם היו הרבה יותר איכותיים מאיתנו ברחבה והגיע להם לעלות. עשינו עונה טובה בפרמיירליג, הגענו לשלבים המכריעים בליגת האלופות - כך שאין לנו על מה להתחרט".

עוד בוואלה!

באיירן מינכן עלתה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:7 על צ'לסי בסיכום

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי/רויטרס

המספרים

* האם רוברט לבנדובסקי בדרך לשבור את שיא הכיבושים לעונה אחת בליגת האלופות? נכון לעכשיו הוא עומד על 13 שערים העונה, ושיא כל הזמנים השייך לרונאלדו מעונת 2013/14 עומד על 17.

* לבנדובסקי היה מעורב ישירות בכל אחד משבעת השערים של באיירן נגד צ'לסי העונה. לשם השוואה, אפילו לא קבוצת פרמיירליג אחת כבשה העונה יותר משבעה שערים נגד צ'לסי.

* לבנדובסקי מעורב ישירות ב-17 שערים בליגת האלופות העונה (13 שערים וארבעה בישולים) , יותר משיא המעורבות בשערים של שחקן בודד בליגת האלופות בעונה שעברה.

* לבנדובסקי הוא הראשון מאז לואיס פיגו בעונת 2004/05 שכובש לפחות שלושה שערים ומבשל לפחות שלושה מול אותה יריבה בעונה אחת בליגת האלופות.

* באיירן מינכן הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות ליגת האלופות שמנצחת שמונה משחקים ברציפות באותה עונה. במהלך הרצף המספרים של באיירן נראו כך: 31 שערי זכות, 6 שערי חובה, 4 משחקים עם רשת נקייה.

* מאזן השערים של באיירן מינכן מול האנגליות העונה? 4:17 (!). מדהים.

* לא פלא שההגנה של צ'לסי לא הצליחה להצר את צעדיו של לבנדובסקי: בסך הכל, היא ספגה העונה לא פחות מ-79 שערים בכל המסגרות, ממוצע של 1.44 שערים למשחק. מדובר בממוצע הספיגות הגרוע ביותר שלהם מאז עונת 1990/91.

* ההפסד 7:1 של צ'לסי בסיכום שני המפגשים הוא ההפסד השני הכי גבוה אי פעם של קבוצה אנגלית במפגש כפול בליגת האלופות. רק ההפסד 10:2 של ארסנל מול באיירן מינכן בעונת 2016/17 היה גרוע יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully