וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן עלתה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:7 על צ'לסי בסיכום

לבנדובסקי כבש צמד (10 בפנדל ו-84) ובישל לפרישיץ' (24) ולטוליסו (76), אברהם צימק מקרוב בין לבין (44). הבווארים יפגשו את ברצלונה בשישי

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
13 שערים בליגת האלופות העונה ו-66 ב-87 הופעות בסך הכול. לבנדובסקי/רויטרס

חמישה חודשים וחצי אחרי שניצחה 0:3 בסטמפורד ברידג', הצליחה באיירן מינכן להשלים הערב (שבת) את המשימה שלה מול צ'לסי ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות. הבווארים ניצחו 1:4 באליאנץ ארנה ו-1:7 בסיכום המפגשים וזו הפעם הראשונה שהבלוז סופגים שביעייה בצמד משחקי נוקאאוט באירופה. עכשיו, מחכה לבאיירן מינכן מפגש עם ברצלונה כבר ביום שישי ולאחר מכן ככל הנראה עם מנצ'סטר סיטי (אם לא תודח מול ליון).

רוברט לבנדובסקי כבש צמד (10 בפנדל ו-84) ובישל שניים נוספים לאיבן פרישיץ' (24) וקורנטן טוליסו (76), ניקלאס זולה חזר לשחק לראשונה מאז 1 באוקטובר 2019 וזה קרה אחרי שג'רום בואטנג נפצע. טמי אברהם כבש בין לבין (44), אבל לכולם היה ברור שהסיפור סגור גם אחרי השער שלו. רוברט לבנדובסקי הגיע ל-13 שערים בליגת האלופות העונה ובסך הכול יש לו 66 ב-87 הופעות בלבד במפעל. החלוץ הפולני עלה אל המקום הרביעי בכל הזמנים בכיבושים באלופות כשהוא עובר את קארים בנזמה, שלצורך ההשוואה כבש 65 שערים ב-120 הופעות (33 יותר מלבנדובסקי). למספר 9 של באיירן מינכן יש העונה 53 שערים ב-44 משחקים בכל המסגרות. מספרים מדהימים.

צ'לסי הגיעה אל המשחק בהרכב הכי חזק שהייתה יכולה להעמיד לאור הפציעות של פדרו, ססאר אספיליקואטה וכריסטיאן פוליסיץ' וההרחקות של ז'ורז'יניו ומרקוס אלונסו, ובסך הכול לא נראתה רע כמו שהתוצאה מראה. אפשר לומר שהיא גם הייתה טובה יותר מאשר הייתה במשחק הראשון בסטמפורד ברידג', אבל היה ברור שמהבור הזה היא לא יכולה לחזור.

הרכב באיירן מינכן: מנואל נוייר, יוזואה קימיש (אלברו אודריוסולה, 71), ג'רום בואטנג (ניקלאס זולה, 63), דייויד אלאבה, אלפונסו דייויס, טיאגו אלקנטרה (קורנטן טוליסו, 71), לאון גורצקה, סרג' גנאברי (חאבי מרטינס, 81), תומאס מולר, איבן פרישיץ' (פיליפה קוטיניו, 64), רוברט לבנדובסקי.

הרכב צ'לסי: ווילי קבאז'רו, ריס ג'יימס, אנדראס כריסטנסן, קורט זומה, אמרסון, מתאו קובאצ'יץ', רוס בארקלי, אנגולו קאנטה, ג'ייסון מאונט, קאלום האדסון אודוי, טמי אברהם (אוליבייה ז'ירו, 81).

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן מול ווילי קבאז'רו שוער צ'לסי. GettyImages
קבאז'רו מכשיל את לבנדובסקי/GettyImages

מחצית 1

דקה 1: המשחק במינכן יצא לדרך אחרי דקת דומייה לזכר קורבנות הקורונה.

דקה 2: באיירן מינכן פתחה עם לחץ על צ'לסי, אלאבה בעט לשער ממרחק רב וזה הלך החוצה.

דקה 10: שער! גנאברי הכניס את לבנדובסקי, שעבר את קבאז'רו והשוער הכשיל אותו. פנדל לבאיירן מינכן. לבנדובסקי בעט בעצמו את הפנדל פנימה וקבע 0:1 עם השער ה-12 שלו בליגת האלופות העונה, 0:4 בסיכום המפגשים.

*ללבנדובסקי זה השער ה-52 ב-44 הופעות העונה בכל המסגרות כשהוא כובש ב-36 מ-44 המשחקים בהם שותף. הוא גם כבש בכל משחק בו שיחק בליגת האלופות העונה.

* לבנדובסקי כובש במשחק ליגת האלופות בפעם השביעית ברציפות והוא הרביעי שעושה את זה אחרי רוד ואן ניסטלרוי, כריסטיאנו רונאלדו ואדינסון קבאני.

דקה 24: שער! לבנדובסקי קיבל מסירת עומק והעביר כדור נהדר לאיבן פרישיץ', שבעט מצד ימין אל הפינה הקרובה את ה-0:2 ו-0:5 בסיכום המפגשים.

דקה 26: אמרסון פרץ משמאל ובעט לפינה הקרובה, נוייר הצליח להדוף את זה לקרן.

דקה 28: טמי אברהם מסר להאדסון אודוי, שעבר יפה את השומר שלו ובעט פנימה. רגע רגע, השופט אומר שאין שער והוא נפסל. מיד נדע מדוע.

דקה 33: מסתבר שטמי אברהם היה בנבדל כשקיבל את המסירה שהובילה אל השער של האדסון אודוי. השער נפסל בצדק.

דקה 44: שער! הנה צ'לסי מצליחה לצמק ל-2:1 ו-5:1 בסיכום. אמרסון העביר מסירת רוחב משמאל, נוייר הדף רע וזה הגיע אל אברהם שבעט מקרוב פנימה.

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן מול קאלום האדסון אודוי שחקן צ'לסי. רויטרס
אלפונסו דייויס מול קאלום האדסון אודוי/רויטרס

מחצית 2

דקה 49: מייסון מאונט נשלח לעומק וניסה להכניע את מנואל נוייר מזווית קשה, השוער הגרמני קלט את זה.

דקה 53: צ'לסי איבדה ברשלנות, לבנדובסקי מסר לדייויס שקצת התמהמה ועד שבעט הוא נבלם.

דקה 61: אלפונסו דייויס העביר כדור רוחב משמאל שאיכשהו מצא את מולר, אבל הוא בעט ממצב נוח מעל השער.

דקה 63: ג'רום בואטנג נפצע באחד המהלכים האחרונים והוחלף על ידי ניקלאס זולה, שנכנס למשחק רשמי ראשון מאז 1 באוקטובר, אז נפצע ב-2:7 מול טוטנהאם. ברוך השב.

דקה 66: קימיש מסר עם נגיחה ללבנדובסקי, שבעט מהאוויר כדור שפגע בזומה והלך לקרן.

דקה 72: פיליפה קוטיניו בעט כדור לא רע בכלל מ-18 מטר, זה הלך מעט מעל השער.

דקה 73: בארקלי פרץ משמאל למרכז והשאיר לריס ג'יימס, שבעט עם הפאלש מ-20 מטר מעט מעל השער של נוייר.

דקה 76: שער! קוטיניו הכניס מסירת עומק ללבנדובסקי, שהעביר כדור רוחב מצוין משמאל, טוליסו המחליף נותר חופשי ובעט מקרוב פנימה את ה-1:3 וה-1:6 בסיכום.

דקה 84: שער! רוברט לבנדובסקי שוב עושה את זה. אודריוסולה הגביה מימין והחלוץ הפולני עלה הרבה מעל השומר שלו ונגח חזק לפינה ופנימה, 1:4 לבאיירן מינכן ו-1:7 בסיכום.

* עם השער הזה לבנדובסקי עולה אל המקום הרביעי בטבלת הכובשים של ליגת האלופות בכל הזמנים עם 66 שערים ב-87 הופעות במפעל. בנוסף, הוא הגיע ל-53 שערים ב-44 משחקים העונה ו-13 בליגת האלופות ב-2019/20. מספרים מטורפים.

נילקאס זולה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הופעה ראשונה מאז 1 באוקטובר. זולה/GettyImages
ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן מקבל טיפול רפואי. רויטרס
ג'רום בואטנג נפצע, קיבל טיפול, חזר לשחק והוחלף/רויטרס
טמי אברהם שחקן צ'לסי. רויטרס
אברהם מחפש תשובות/רויטרס
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
53 שערים ב-44 משחקים העונה. לבנדובסקי/רויטרס
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם אלברו אודריוסולה. רויטרס
לבנדובסקי חוגג עם המבשל אודריוסולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully