וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות ההימורים: מנצ'סטר סיטי הפייבוריטית לזכות בליגת האלופות

הקבוצה של פפ גווארדיולה נחשבת לפייבורייטית לזכייה כשבאיירן צמודה אליה. אחריהן פ.ס.ז' ואתלטיקו. בארסה חמישית, ריאל שמינית

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

יומיים לפני חזרת ליגת האלופות וזה זמן טוב מאוד לבדוק מה חושבים בסוכנויות ההימורים לקראת חידוש המשחקים והפורמט החדש. לכן, בדקנו בשבילכם מי הפייבוריטית לזכייה, מי פייבוריט לסיים כמלך השערים ועוד.

הפייבוריטית לזכייה בתואר, לפחות לפי רוב סוכנויות ההימורים היא מנצ'סטר סיטי. מי שיהמר על סגנית אלופת אנגליה יקבל פי 3 מכספו אם היא תזכה ובחלק מהמקומות אפילו מעט יותר מכך. מיד אחרי סיטי נמצאת באיירן מינכן כשגם עליה היחס הוא בערך פי 3, אולי מעט יותר בחלק מהמקומות. במקום השלישי מבחינת הפייבוריטיות נמצאת פריז סן ז'רמן שתעניק לכם יחס של 5 בערך על זכייה, בעוד אתלטיקו מדריד תיתן לכם פי 8.

ברצלונה, שעוד צריכה לעבור את נאפולי בגומלין אחרי 1:1 באיטליה, רק חמישית עם יחס שנע בין 10-8 וצמודה אליה אטאלנטה עם יחס של 9 בלבד. זכייה של ר.ב. לייפציג תעניק לכם פי 14 בעוד זכייה של יובנטוס שווה בין 18-14. בסוכנויות ההימורים לא ממש סופרים את ריאל מדריד וזכייה שלה תהיה שווה בין 25-20 כשמתחתיה רק נאפולי (בין 75-66), ליון (100-80) וכמובן צ'לסי, שהובסה בבית 3:0 על ידי באיירן מינכן (250-200).

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
יזכו בליגת האלופות בפעם הראשונה? שחקני סיטי עם גווארדיולה/רויטרס

בסוכנויות ההימורים אין כמעט שום ספק שרוברט לבנדובסקי יסיים כמלך השערים של ליגת האלופות העונה. אפשר לומר שגם במידה רבה של צדק. החלוץ הפולני של באיירן מינכן כבש 11 שערים עד כה כשמתחתיו ארלינג הולאנד עם 10, אבל הוא לא ישחק יותר במפעל. במקום השלישי נמצא סרג' גנאברי עם 6. לכן, הימור על לבנדובסקי ייתן לכם יחס כמעט אפסי של 1 ל-66. אם איכשהו גנאברי יסיים כמלך השערים, תוכלו לקבל פי 50-40 מכספכם ועל קיליאן אמבפה תקבלו פי 66-50.

הימור מעניין נוסף הוא מי תגיע לגמר וגם שם מנצ'סטר סיטי פייבוריטית ביחס של 1.3 בערך בלבד, בעוד באיירן מינכן עומדת על יחס של 1.7, וזאת למרות שאחת מהן לא תהיה בגמר כי הן אמורות להיפגש בחצי הגמר אם וכאשר. פריז סן ז'רמן, שהוגרלה לצד הנוח יותר בהגרלה, תעניק יחס של קרוב ל-2 ואתלטיקו מדריד - שגם נמצאת בצד הנוח יותר - תזכה אתכם ב-2.5. על ברצלונה או ריאל מדריד תקבלו פי 5 ועל יובנטוס פי 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully