וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וליאו מסי נושמים לרווחה, אבל גאטוזו טוען: "זאת לא ברצלונה של לפני 8 שנים"

הקטלאנים חגגו את ההעפלה לרבע גמר האלופות אחרי הניצחון על נאפולי. סוארס הפך לכובש השלישי בטיבו במועדון וכבר חושב על באיירן מינכן, מסי סירב ללחוץ יד למנולאס והוסיף נקודות ציון נוספות, גאטוזו מסביר: פגשנו ברצלונה לא טובה

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
במו רגליו, השאיר את חלום האלופות בחיים. מסי/AP

קל זה לא היה, אבל בסופו של דבר הצליחה ברצלונה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות. הקטלאנים ניצחו בקאמפ נואו 1:3 את נאפולי (2:4 בסיכום המשחקים), וסידרו לעצמם דייט לוהט עם באיירן מינכן ביום שישי הבא בליסבון. ליאונל מסי שוב היה מעל כולם עם שער מבריק (23) וסחיטת פנדל, אותה ניצל לואיס סוארס (45). קלמון לנגלה כבש ראשון (10), לורנצו אינסינייה רק צימק עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ונאפולי תישאר עם המחמאות בלבד.

"הדבר החשוב ביותר היה להעפיל", סיכם לואיס סוארס. "המטרה היחידה שלנו היתה להעפיל. אנחנו צריכים להיות מרוצים מהמחצית הראשונה המצוינת שלנו. באיירן? במשחק אחד, הכל יכול לקרות. זה 50-50. באיירן קבוצה מצוינת, אבל יש לנו אופציות. באיירן אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות, וגם אנחנו".

מאמנו קיקה סטיין הוסיף: "היינו טובים והגיע לנו לנצח. במחצית השנייה נאפולי בקושי סיכנה את השער. בדקות הראשונות הם גרמו לנו לעבוד קשה, הם קבוצה מצוינת. בסיום המשחק בירכתי את גאטוזו, כי אני מעריץ שלו. למסי היו קצת כאבים, הוא ספג מכה מקוליבאלי, אבל זו לא אמורה להיות בעיה. נבדוק מה מצבו, אבל אני לא חושב שזו בעיה. באיירן? כל היריבות חזקות, ומצפה לנו משחק קשה".

אגב, בברצלונה דווח שבסיום המשחק מסי סירב ללחוץ יד לקוסטאס מנולאס, היווני שעם שער ניצחון דרמטי הדיח את בארסה מהצ'מפיונס לפני שנתיים במדי רומא, ולאחר מכן הקניט את כוכב בארסה. "לא, לא אתה", אמר מסי ליווני, שעוד זוכר לו את האירועים מאז.

המספרים

* לואיס סוארס השתווה ללאסלו קובאלה במקום השלישי בטבלת מלכי שערי ברצלונה בכל הזמנים, עם 194. מסי ראשון כמובן עם 633, ססאר שני עם 232.

* 16 שעריו האחרונים של לואיס סוארס בליגת האלופות הובקעו בקאמפ נואו.

* סוארס הוא האורוגוואי השני שמגיע ל-25 שערים בליגת האלופות, אחרי אדינסון קבאני.

* כל 11 השחקנים של ברצלונה נגעו בכדור במהלך השער המופלא של ליאונל מסי.

* ליאונל מסי כבש מול 35 קבוצות שונות בליגת האלופות לאורך הקריירה שלו (פגש בסך הכל 40 קבוצות). כריסטיאנו רונאלדו, למקרה שתהיתם, עשה זאת מול 33 קבוצות שונות, כמו ראול שחולק איתו את המקום השני.

* הפרעוש כבש ב-16 עונות שונות במסגרת ליגת האלופות, כמו קארים בנזמה וריאן גיגס. בעונה הבאה יוכל להשתוות לראול, שנמצא בפסגה עם 17.

* בששת משחקי הנוקאאוט האחרונים שלו בקאמפ נואו, מעורב הפרעוש ב-12 שערים (9 שערים, שלושה בישולים).

* לורנצו אינסינייה הפך לאיטלקי הראשון בכל הזמנים שכובש גם בברנבאו וגם בקאמפ נואו במסגרת ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: ברצלונה עלתה לרבע הגמר עם 1:3 על נאפולי

לכתבה המלאה

בצד המפסיד, מאמן נאפולי ג'נארו גאטוזו טען שלדעתו, זו כבר לא ברצלונה הגדולה של העשור הקודם: "יש תחושת החמצה, כי היה לנו בלקאאוט במחצית הראשונה, ספגנו שלושה שערים מגוחכים ועשינו כמה טעויות רציניות מאוד. ראיתי קבוצה שמציבה את ברצלונה תחת לחץ גדול מאוד. היינו צריכים לכבוש שני שערים מוקדמים, ובמקום זה ספגנו. זה מכעיס אותי, לספוג שער ממצב נייח, זה משגע אותי.

"אם מסתכלים על סטטיסטיקה, המשחק היה בשליטת נאפולי. היה לנו יותר החזקה בכדור, יותר בעיטות לשער, שברנו את ההגנה שלהם בקלות. אפשר היה לראות את ברצלונה מתקשה במחצית השנייה. שמעתי אנשים אומרים שברצלונה משחקת עם המחליפים, לא ראיתי את זה, ראיתי קבוצה עם סגל איכותי ששווה מאות מיליוני דולרים.

"בארסה לא עברה את החצי בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה. אני לא מנסה לעורר מחלוקת, אני פשוט מאוכזב, כי יכולנו לפגוע בהם. אני מרגיש ששיחקנו מול ברצלונה שלא בכושר טוב, ונתנו להם את המשחק. עם קצת יותר נחישות ואופי חזק יותר, יכולנו לעשות להם פה נזק. כבר עברו 8-7 שנים מאז הפעם האחרונה שקבוצה באה לקאמפ נואו ושלטה בכדור 47:53 אחוז מהזמן, עם פי 2 בעיטות לשער... לשחק מול בארסה כיום זה לא כמו לפני שמונה שנים, כי יש לה שלושה שחקנים שלא לוחצים".

לורנצו אינסינייה הוסיף: "זה מאכזב, ידענו שיהיה לנו קשה מאוד מול קבוצה מצוינת. יכולנו לעשות קצת יותר בחצי הראשון, אבל בסך הכל היתה לנו הופעה טובה. אני משוכנע שאנחנו יכולים להשתפר תחת צוות האימון הזה, אני מקווה שבעונה הבאה נהיה טובים יותר. אנחנו בדרך הנכונה".

מאמן נאפולי ג'נארו גאטוזו מחק את ליאונל מסי בסיום המשחק מול ברצלונה. AP
מחבק את מסי. גאטוזו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully