וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.8: ליברפול סימנה מגן יווני, סוכנו של רונאלדו ייפגש עם פ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 16:59

קלופ עשוי לרכוש את קוסטס צימיקאס תמורת 13 מיליון יורו. בצרפת טוענים: CR7 רוצה לעזוב את יובנטוס, ז'ורז'ה מנדש ייפגש עם לאונרדו

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

העברות

* ליל החתימה עד 2025 את אנחל גומס, הקשר הצעיר ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד. גומס יושאל בעונה הבאה לבואבישטה הפורטוגלית.

* וויליאן הודיע רשמית כי יעזוב את צ'לסי. "אלה היו שבע שנים מופלאות", כתב במכתב לאוהדים. "הגיע הזמן להמשיך הלאה. אתגעגע לחברי לקבוצה, לאנשי הצוות ולאוהדים".

שמועות

* לאחר שלא הצליחה להגיע עם נוריץ' לסיכום לגבי ג'מאל לואיס, עברה ליברפול לעסוק במגן שמאלי חלופי: קוסטס צימיקאס היווני מאולימפיאקוס. שווי העסקה יעמוד על כ-13 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" מדווח: "קאי האברץ סיכם על חוזה לחמש שנים בצ'לסי", כשהכחולים "אופטימיים" שישלימו את עסקת הרכישה של הקשר הגרמני המצוין, 21, בכ-100 מיליון יורו, בתקווה בתשלומים.

* עוד ב"מייל": ג'יידון סאנצ'ו שוב "הדליק" את אוהדי מנצ'סטר יונייטד כאשר נראה מבלה באנגליה עם שני ראפרים מפורסמים, אוהדי מנצ'סטר יונייטד, על רקע הדיווחים שהשדים האדומים מעוניינים לרכוש אותו מבורוסיה דורטמונד ב-120 מיליון יורו.

* בצרפת מדווחים שכריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את יובנטוס, ולעבור לפריס סן ז'רמן. ב"פוטמרקאטו" טוענים שהפורטוגלי מתוסכל מהכישלונות של יובה בליגת האלופות, וסוכנו ז'ורז'ה מנדש ייפגש עם המנהל המקצועי של פ.ס.ז', לאונרדו, במהלך הפיינל-8 בליסבון. לא ברור האם פיטוריו של סארי ומינויו של פירלו שינו את מה שרונאלדו מרגיש כלפי יובה, כשבאיטליה טוענים שהנהלת יובנטוס שוחחה עמו לפני המהלך.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
האכזבה באלופות תשכנע אותו לעבור לפריז? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

* ב"אל מונדו" טוענים שמנצ'סטר סיטי דורשת מברצלונה 23 מיליון יורו פלוס בונוסים עבור אריק גרסיה, אבל הקטלאנים מוכנים לשלם רק 10 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שפייר אמיל הויביירג יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בטוטנהאם, שתשלם לסאות'המפטון כ-15 מיליון ליש"ט פלוס בונוסים על ההעברה.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שצ'לסי מוכנה לשלם 25 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי תמורת ג'ון סטונס.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שאלכסנדר לקאזט עומד לעזוב את ארסנל לטובת אתלטיקו מדריד, שמוכנה לשלם עליו כ-35 מיליון יורו.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
בדרך לאתלטיקו מדריד? אלכסנדר לקאזט/רויטרס

* ליברפול וצ'לסי מנהלות מאבק להחתמתו של בן ווייט, בלמה של ברייטון. גם לידס מעוניינת בשחקן בן ה-22, שנחשב לאחד מבלמי העתיד של אנגליה.

* בספרד מדווחים שאברטון עשויה להחתים בקיץ את תומא למאר, הפלופ הצרפתי של אתלטיקו מדריד. למאר לא הצליח להוכיח את עצמו אצל דייגו סימאונה בעונה החולפת ואתלטיקו תהיה מוכנה למכור אותו תמורת בסביבות 40 מיליון יורו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully