וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בחדר ההלבשה, הלחץ המטורף והחרטה: ניקולה אנלקה נזכר בתקופה הקשה בריאל מדריד

החלוץ הצרפתי דיבר על הימים הקשים במועדון הפאר בדוקו ספורט "אנלקה: שנוי במחלוקת" שעלה בנטפליקס: "חשבתי לעצמי מה לעזאזל אני עושה כאן?! זה היה פשוט סיוט מתמשך"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

בקיץ 1999 הודיעה ריאל מדריד על אחת ההחתמות המסקרנות והיקרות ביותר שידע הכדורגל עד לאותה תקופה: ניקולה אנלקה, החלוץ הצרפתי בן ה-20 מארסנל, מצטרף תמורת כ-25 מיליון יורו - סכום עתק לאותן שנים. ריאל מדריד הייתה הקבוצה השלישית בלבד בקריירה של אנלקה, שמאז הספיק לעבור בעוד עשרות קבוצות לפני שהודיע על פרישה מכדורגל ב-2015.

אתמול (רביעי) עלה "בנטפליקס" הדוקו ספורט "אנלקה: שנוי במחלוקת", העוסק בקריירה של החלוץ הפרובלמטי, שם הוא מדבר כמעט על הכול, כולל על ימיו הראשונים בריאל מדריד, אותם הוא בוודאי יעדיף לשכוח.

שחקן ריאל מדריד ניקולה אנלקה. GettyImages
סבל מאוד. אנלקה/GettyImages

"מיד לאחר מסיבת העיתונאים שבה הציגו אותי, עשיתי את דרכי לחדר ההלבשה של הקבוצה", מספר אנלקה. "הגעתי ראשון והתיישבתי באחד התאים. שאר השחקנים נכנסו לחדר ואחד מהם ניגש אליי ואמר לי שהמקום הזה תפוס. אמרתי שאני מצטער ושאלתי אם אני יכול לשבת ממול. עברתי לשבת שם ומיד לאחר מכן שחקן אחר ניגש אליי ואמר לי שגם המקום הזה תפוס. כך היה בערך עם 20 שחקנים. חשבתי לעצמי 'מה לעזאזל אני עושה כאן?! מחכה לי תקופה לא פשוטה'. מה שחוויתי באותו יום היה תחילתו של סיוט מתמשך".

"הלחץ עליי היה כל כך גדול", נזכר החלוץ, שלא הצליח לכבוש בחמשת חודשיו הראשונים בקבוצת הפאר הספרדית. "אין יום שלא הופעל עליי לחץ וזה הגיע למצב שלא היו לי חיים פרטיים. לא הייתי יכול לעשות שום דבר פרט לכדורגל. הייתי בסך הכול בן 20 ואפילו לא הייתי יכול ללכת ברחוב - כל דבר שעשיתי, שאמרתי, שקניתי, הגיע ישר לעיתון".

אנלקה: שנוי במחלוקת. נטפליקס,
״מתחרט על לא מעט דברים״. אנלקה/נטפליקס

"אני זוכר שיום אחד הגעתי לאימון ודרשתי לדבר עם הצוות המקצועי", הוסיף הצרפתי. "הם אמרו לי שנדבר אחרי האימון, אז אמרתי להם שזה לא הולך לקרות". אנלקה בחר שלא להתאמן, וספג קנס גבוה מהנהלת המועדון. "היה קשה מאוד לחזור להתאמן אחר כך, אבל כן משמח אותי שעזרתי לריאל מדריד לזכות בליגת האלופות. אמנם לא עשיתי הרבה, אבל הייתי חלק מזה. הייתי שמח לתרום יותר כמובן, אבל היו לי מעט הזדמנויות. היום אני מבין שכדי להיות שחקן בריאל מדריד, צריך להקריב לא מעט דברים, אבל אז הייתי כל כך צעיר ולא מנוסה ופשוט לא הבנתי את זה. אני מתחרט על לא מעט דברים שאמרתי או עשיתי, לצערי הייתי בשלב מאוד מוקדם של הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully