וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי מפנטז על הזכייה החמישית בצ'מפיונס", אבל בברצלונה מתכוננים ל"אסון"

הפרעוש מכוון גבוה לקראת חזרת ליגת האלופות, אבל הפרשנים ושחקני העבר כבר בכוננות ספיגה: "ייתכן שאנחנו בדרך לעוד כישלון מהדהד"

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

ההכנות של ברצלונה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי בשיאן. לקראת המשחק שייערך בשבת ב-22:00, טוענים בתקשורת הקטלאנית שעומדת לנגד עיניו של ליאו מסי מטרה אחת בלבד: זכייה בליגת האלופות בפעם החמישית בקריירה.

על פי "ספורט" הקטלאני, מסי לא מוטרד מהיכולת הפושרת שברצלונה הפגינה בחלק האחרון של העונה בליגה הספרדית וגם לא מודאג מהכימיה הבעייתית בין השחקנים למאמן קיקה סטיין.

"הכדורגלן הטוב בעולם לא רוצה להישאר עם ארבעה תארי צ'מפיונס בלבד כשהקריירה שלו תסתיים", ציינו ב"ספורט". "מסי לא הצליח בליגת האלופות כבר ארבע שנים - הפעם האחרונה היתה שזכה בו היתה אי שם בעונת הארבל ב-2015 - ועכשיו הוא נחוש מאי פעם לעשות זאת שוב".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
אופטימיסט חסר תקנה. מסי/GettyImages

אבל למרות המטרות הגבוהות שהפרעוש מציב לעצמו, ברצלונה תגיע למשחק הגומלין בקאמפ נואו עם לא מעט חששות. המשחק הראשון בדרום איטליה אמנם הסתיים ב-1:1, תוצאה לא רעה בכלל למשחק חוץ, אבל הקבוצה של קיקה סטיין תגיע למשחק עם קישור דליל למדי. ארתורו וידאל וסרג'יו בוסקטס מורחקים, ארתור מחרים את הקבוצה ופרנקי דה יונג מתאושש מפציעה.

את הפרשנים שחקני העבר של ברצלונה זה מטריד. "אם אנחנו מודאגים ממשחק נגד נאפולי אחרי שסיימו ב-1:1 נגדם בחוץ, סימן שאנחנו במצב רע מאוד. אנחנו צריכים לעבור את נאפולי גם עם ארבעה או חמישה פצועים. אם לא, יקרה אסון", אמר שחקן ברצלונה לשעבר חוליו סאלינאס.

לדברי סאלינאס, קיקה סטיין נשאר בצדק על הקווים בקאמפ נואו - לפחות עד אחרי ליגת האלופות. "אין שום היגיון בלהחליף את המאמן לשבוע אחד. חדר הלבשה שמפוצץ בכל כך הרבה שחקנים בכירים צריך לשמור על איזון, אני מאמין שהם פתרו את העניינים שלהם עם קיקה סטיין ואדר סראביה".

שחקן עבר נוסף, לואיס סוארס מרימונטס, אמר ש"אם ברצלונה תודח על ידי נאפולי זה יהיה כישלון עצום. נאפולי קבוצה טובה, אבל בשום פנים ואופן לא משהו מעולם אחר. אם בארסה תודח, חייבות להיות לכך השלכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully