וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: גארת' בייל לא בסגל למשחק מול מנצ'סטר סיטי

זידאן ממשיך להשאיר את הוולשי בחוץ: אחרי שייבש אותו בליגה במחזורי הסיום, בייל נותר מחוץ לסגל גם למשחק ליגת האלופות, ברהאים דיאס הועדף על פניו. ראמוס ייסע עם חבריו על אף שלא יוכל לשחק

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

אם למישהו היה ספק שזינדין זידאן לא אוהב את הגישה של גארת' בייל בתקוופה האחרונה, היום (רביעי) הגיעה הוכחה נוספת: הוולשי לא נכלל בסגל ריאל מדריד למשחק מול מנצ'סטר סיטי במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות (שישי). ריאל מתכוננת לגומלין מול הקבוצה של גווארדיולה, אחרי ההפסד 2:1 בסנטיאגו ברנבאו במשחק הראשון, כשהאלופה הספרדית מעודדת מהזכייה בתואר ומאמינה ביכולתה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד על הספסל. GettyImages
יראה את המשחק מרחוק. בייל/GettyImages

אך למעשה לאורך המחזורים האחרונים בייל לא שותף, ובזמן שיובש על הספסל הראה סימני זלזול, כאשר בין השאר נראה שוכב וכמעט "נרדם", או משתעשע ועושה משקפת מנייר. המאמן העדיף להכניס שחקנים אחרים כמחליפים מהספסל של ריאל, וכעת הוא ממשיך במגמה: בייל בחוץ. "זידאן השאיר את בייל בבית", נכתב ב"מארקה" על ההחלטה, "הוולשי נותר לחלוטין מחוץ לקבוצה, וההחלטה הזאת רק מוכיחה את הנקודה".

עוד בוואלה!

גארת' בייל מספר איך זה לספוג שריקות בוז מ-80 אלף אוהדים: "זה סוג של קטע של ריאל מדריד"

לכתבה המלאה

מי שכן נכלל בסגל הוא ברהאים דיאס, שלא הרבה לשחק העונה וסבל מפציעות, ועדיין מועדף על פני בייל. עוד נכללים בחלק הקדמי של ריאל: אדן הזאר, קרים בנזמה, לוקאס ואסקס, לוקה יוביץ', מרקו אסנסיו, ויניסיוס ורודריגו. גם חאמס רודריגס לא נכלל בסגל של הבלאנקוס. סרחיו ראמוס, שלא יוכל לשחק, ייסע עם הקבוצה למשחק במנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully