וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל מספר איך זה לספוג שריקות בוז מ-80 אלף אוהדים: "זה סוג של קטע של ריאל מדריד"

הוולשי הודה שלא נעים לשמוע את המחאה: "ריאל מדריד ידועה בזה במיוחד. הם שורקים לך, הביטחון יורד, ואז השער נראה קטנטן אפילו יותר"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

המתיחות בין גארת' בייל לאוהדי ריאל מדריד נמשכת כבר שנים ארוכות. לא פעם אוהדי הבלאנקוס הביעו את המחאה שלהם נגד השחקן הוולשי, שאולי על הנייר מחזיק במספרים לא רעים מבחינת מספר שערים וזכייה בתארים - אבל למעשה הוא ספג לא מעט פציעות, הראה סימנים של אפאטיות, לאחרונה יובש על הספסל ועשה משקפת מנייר וכמעט נרדם, והשיא היה כשהחזיק דגל שעליו נכתב "ויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה", שרמז שהוא אוהב יותר את הנבחרת ולשחק גולף מאשר את ריאל.

בייל התראיין לפודקאסט גולף ונשאל מה לדעתו אוהדים חושבים לעצמם בראש כשהם מחליטים לשרוק בוז לשחקן שלהם: "זאת בדיוק השאלה הגדולה! אני פשוט לא מבין את זה. בגלל שאם אתה עובר תקופה קשה על המגרש, אתה מצפה שהאוהדים שלך יעמדו לצדך ויתמכו בך, בניסיון לשפר את המצב שלך, כדי לשמח את השחקן. אבל נראה שהם עושים בדיוק ההפך.

"הם פשוט שורקים לך, מה שגורם לך להרגיש יותר גרוע, כך שאתה מאבד את הביטחון. הם גורמים לך לשחק יותר גרוע, וזה יגרום להם להתעצבן אפילו יותר. זה סוג של קטע של ריאל מדריד. זה קורה בקבוצות אחרות, אבל ריאל מדריד ידועה בזה במיוחד.

"אז, אולי החמצתי הזדמנות טובה לכבוש שער. ואז הם שורקים, ואתה חושב: 'הביטחון שלי גם ככה נמוך כי החמצתי שער, ועכשיו זה הולך לרדת עוד יותר'. ואז מגיעה עוד הזדמנות, והשער נראה קטנטן. כמו גומה של גולף. השער פשוט נהיה קטן יותר".

בייל, שטוען ששחקני ריאל מכנים אותו "הגולפר" בגלל החיבה שלו למשחק, טוען ש"להרבה אנשים יש בעיה עם זה שאני משחק גולף, לא יודע למה. דיברתי על זה עם רופאים, וכולם בסדר גמור עם זה".

עוד בוואלה!

פאביו קאפלו: "אדן הזאר קרס תחת כובד החולצה של ריאל מדריד"

לכתבה המלאה

אאוטסיידר: גארת' בייל בחגיגות האליפות של ריאל מדריד

נתחיל ב"חגיגות" האליפות/GettyImages

על אף שלא שותף במשחקים האחרונים ונראה שלפי ההתנהגות שלו על הספסל היחסים שלו עם זינדין זידאן רק החמירו - סוכנו של בייל הכחיש לאחרונה את האפשרות שיעזוב את ריאל, ואמר: "גארת' בסדר גמור. נותרו לו עוד שנתיים בחוזה. הוא אוהב את מדריד ולא הולך לשום מקום. הוא עדיין לא פחות טוב משום שחקן אחר בקבוצה. זה תלוי בזידאן. ברור שהתעניינו בו, אבל כמעט ואין אף מועדון בעולם שיכול לעמוד במחיר שלו. זה הפסד גדול שהוא לא משחק בריאל כרגע, אבל הוא לא יעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully