וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אדן הזאר קרס תחת כובד החולצה של ריאל מדריד"

אקס הבלאנקוס מנתח את עונת הבכורה של הבלגי: "קשה מאוד להתאקלם במועדון כזה גדול". לבנזמה הוא מפרגן: "זו היתה עונת השיא שלו"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

כמי שאימן את ריאל מדריד בשתי קדנציות, פאביו קאפלו מכיר היטב את הלך הרוח של המועדון. אמש (שבת) הוא התראיין ל"מארקה" וסיפק כמה תובנות משלו על העונה המוצלחת של הבלאנקוס, כולל אמירה מפתיעה של אדן הזאר.

"כמובן שאני מאוכזב מהיכולת שהוא הציג העונה. חלק מזה נבע גם מהפציעות שהוא סבל מהן, אבל נראה שהוא לא התאקלם במועדון. תמיד חשבתי שהוא שחקן גדול, אבל בואו נהיה אמיתיים: החולצה של ריאל מדריד שוקלת המון, והזאר קרס תחת הכובד שלה העונה. אני מקווה מאוד שהעונה הבאה שלו תהיה טובה יותר".

קאפלו החמיא לקארים בנזמה ולטיבו קורטואה, שני גיבורי האליפות לדעתו. "קארים נתן עונה סנסציונלית. הוא הפך לשחקן הבכיר של ריאל, הטוב בקבוצה ללא עוררין. הוא הפך למנהיג. עבורי, זו היתה העונה הכי טובה שלו בריאל מדריד. אני מאוד מרוצה גם מטיבו קורטואה. תמיד האמנתי שהוא שוער טוב, אבל בעונה שעברה כשנבאס היה בריאל, הייתי קצת מבולבל כי קורטואה היה מאוד לא יציב. העונה הוא שמר על עקביות והציל את הקבוצה המון פעמים".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. רויטרס
מתקשה להתאקלם. אדן הזאר/רויטרס

כבר הרבה זמן ידוע לכל שהשידוך בין זינדין זידאן לגארת' בייל רחוק מלהיות סיפור הצלחה. על אף לא מעט רגעים גדולים לאורך השנים, שחקן הכנף של ריאל מדריד לא זוכה לקרדיט מהמאמן, ומייצר בתקופה האחרונה בעיקר כותרות שליליות עבורו וגם עבור המועדון. חברו לקבוצה של בייל, טוני קרוס טוען כי אחת הסיבות לסיטאוציה הלא נעימה בין שני הצדדים נעוצה בכך שהאלופה לא איפשרה לבייל לצאת לחתום בסין בקיץ 2019.

"אי אפשר להתחמק מכך, הסיטואציה הנוכחית לא נעימה ולא מספקת עבור אף אחד", אמר הקשר הגרמני לאתר Goal. "אני זוכר שבייל רצה לעזוב בקיץ שעבר, והמועדון אותת לו תחילה שיאשר לו לעזוב, אבל בסוף העניין נפל. אני לא יודע אם הוא עדיין כועס על הנושא. זה עניין מסובך".

עוד בוואלה! ספורט

סוכנו של גארת' בייל: "הוא יישאר בריאל מדריד"

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, איסקו, טוני קרוס. GettyImages
"זה עניין מסובך". טוני קרוס עם גארת' בייל/GettyImages

גארת' בייל ערך 20 הופעות בלבד במדי ריאל מדריד במהלך העונה בכל המסגרות. על פי הדיווחים זידאן נחוש למכור את בייל, על אף שלוולשי נותרו שנתיים בחוזהו אצל הבלאנקוס. סוכנו של הוולשי ג'ונתן ברנט התראיין לפני מספר ימים ל-BBC שם טען כי בייל אוהב את העיר מדריד ולא מתכנן לעזוב לשום מקום. בנוסף, ברנט אמר שבייל לא יסכים לקצץ בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully