וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בצרפת קארים בנזמה הופך לקונצנזוס: "שחקן שלם יותר מהנרי"

יכולת השיא בריאל סידרה לחלוץ המושמץ מהפך תדמיתי. גובו סיפק את הציטוט המפתיע שבכותרת, ב"ל'אקיפ" מודים: "אי אפשר שלא להתאהב בו"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

במשך שנים רבות היה קארים בנזמה דמות מושמצת בצרפת, אולם נראה שעונת השיא שלו במדי ריאל מדריד מסייעת לו לעבור שינוי תדמיתי. היום (ראשון) הגיעה עוד הוכחה לכך, כשבנזמה כיכב על השער של מגזין "ל'אקיפ'" וקיבל מחמאות יוצאות דופן.

"ויוה בנזמה!", קראה הכותרת הראשית של העיתון הפופולרי. "אם כדור הזהב היה מוענק השנה, בנזמה היה מועמד ראוי לזכות בו. הוא מייצג את היופי שבכדורגל. הוא שחקן שלם יותר מלבנדובסקי, וזורח בזמן שאנטואן גריזמן נובל. אמבפה יכול רק לקנא - בנזמה הוא החלוץ הצרפתי הכי יציב של העונה".

קארים בנזמה על שער העיתון "ל'אקיפ". מתוך טוויטר, צילום מסך
מי היה מאמין שבצרפת יכתבו ש"אי אפשר שלא להתאהב בו". בנזמה על שער "ל'אקיפ", הבוקר/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם חלוץ העבר סידני גובו מהלל את בן ארצו ואפילו מעז להשוות בינו לבין תיירי הנרי, קונצנזוס צרפתי. "הם בערך באותה רמה, רק שקארים כדורגלן שלם יותר", אמר גובו ל"ל'אקיפ". "לתיירי היתה שליטה טובה יותר בכדור, אבל קארים תמיד היה שחקן ברמה עולמית. יש לו נוכחות מסוג אחר כי הוא נמוך מהנרי ופחות אתלטי ממנו, אבל אם אתה אוהב כדורגל, בלתי אפשרי לא להתאהב בו. אני לא מופתע מהיכולת שהוא מציג, תמיד האמנתי שהוא אחד השחקנים הטובים באירופה".

למרות ההתלהבות בעולם הכדורגל, שחקני ריאל מדריד רחוקים מלהיות מופתעים מהיכולת שבנזמה הציג העונה. בן ארצו וחברו לריאל מדריד רפאל וארן אמר אמש: "לא הייתי אומר שזו עונת השיא שלו בקריירה, אבל זה רק בגלל שאני מכיר אותו כל כך הרבה זמן. אני מאושר לראות אותו כל כך שמח ושלם עם עצמו. הוא נמצא בעמדה לא פשוטה, ומציג את היכולות הכי גבוהות שלו. הוא לקח בשתי ידיים את האפשרות להפוך למנהיג של ההתקפה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully