וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: "יורגוס דוניס חתם היום על חוזהו במכבי תל אביב"

7.8.2020 / 12:38

מאמן חדש לאלופה: ביוון טוענים שהמאמן בן ה-50 שעזב את פנאתינייקוס כבר חתם על חוזה עם הצהובים: "הוא ימשיך את הקריירה שלו בתל אביב"

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ביוון טוענים: המאמן היווני יורגוס דוניס כבר חתם במכבי תל אביב. אחרי שאתמול (חמישי) דווח באתר היווני "protathlima" על ההחתמה, היום (שישי) גם ב-sportime טוענים - העסקה נחתמה סופית ורשמית היום.

המאמן היווני, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחליף את ולאדן איביץ' באלופה. "יורגוס דוניס ימשיך את הקריירה שלו במכבי תל אביב, אחרי שהיום הוא חתם רשמית על חוזהו", נכתב בדיווח באתר. "היווני יחליף את איביץ', ג'ק אנגלידיס היה זה שבחר בו".

מי שצפויים להצטרף לדוניס הם עוזרו הנאמן מאקיס אנגלינאס ומאמן השוערים פנאיוטיס מליאריציס שעבדו איתו גם בכל התחנות הקודמות.

מאמן אפואל ניקוסיה יורגוס דוניס. AP
מגיע לתל אביב. יורגוס דוניס/AP

דוניס בן ה-50 רשם קריירה נאה ככדורגלן, והיה היווני הראשון שמגיע לפרמיירליג, כשעבר מפנאתינייקוס לבלקבורן ב-1996. לאחר מכן חזר ליוון ושיחק בא.א.ק אתונה, ובהמשך שב לאנגליה ושיחק בשפילד יונייטד והאדרספילד.

כמאמן הוא זכה בשתי אליפויות עם אפואל ניקוסיה והעפיל עמה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ועוד זכה בשני גביעים (ביוון ובקפריסין). את תחילת הדרך כמאמן עשה בליגות הנמוכות ביוון, כשהעלה את איליסיאקוס שתי ליגות. אחר כך עבר ללאריסה היוונית, ואחרי עונה העלה אותה לליגה הבכירה ביוון, כשאת העונה הראשונה בסופרליג היא מסיימת במקום השמיני. בעונה השנייה הוא זכה עמה בגביע, כשהוא מנצח את בגמר 1:2 את קבוצת נעוריו פנאתינייקוס. בניסיון הראשון שלו במסגרות אירופאיות הוא ניצח עמה קבוצת עבר אחרת שלו, בלקבורן.

ב-2008 הוא מונה למאמן א.א.ק אתונה, אבל פוטר אחרי חצי שנה. ב-2009 הוא מונה למאמן אטרומיטוס, העפיל עמה פעמיים לגמר הגביע, והפסיד פעמיים. ב-2012 הוא מונה למאמן פאוק, אבל פוטר אחרי עונה.

באוקטובר 2013 דוניס הקדים את רוני לוי ורן בן שמעון ומונה למאמן אפואל ניקוסיה. בעונה הראשונה שלו הוא זכה בדאבל, לאחר מכן הוליך אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות - אבל בבית קטלני עם ברצלונה, פריס סן ז'רמן ואייאקס הוא הצליח להוציא נקודה אחת בלבד. בינואר 2015 הוא עזב אחרי דעיכה גדולה.

משם הוא עבר לערב הסעודית וזכה בגביע עם אל הילאל, משם עבר לאמן באיחוד האמירויות. אחר כך חזר לקדנציה שנייה באפואל ניקוסיה, אך לא עמד בציפיות ופוטר. ביולי 2018 חזר לפנאתינייקוס, אבל אחרי שנתיים הצדדים סיכמו על עזיבה בגלל בעיות תקציביות ובעיות ביחסים עם ההנהלה והבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully