וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עדיין לא עברה בבקרה, שדורשת ערבויות של 5 מיליון שקל

7.8.2020 / 13:20

דגני ערך אימון בכורה, אבל הוא ואורן ביטון לא יוכלו לשחק עד שבית"ר תעביר את כל הסגל בבקרה. גרצ'קין ויתר על האחוזים בכרטיסו במסגרת המעבר לזוריה, בבית"ר לא פוסלים את שחרור שלומי אזולאי

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים עדיין לא העבירה את הסגל שלה בבקרת התקציבים, כשרגע הדרישות של הבקרה מבית"ר ירושלים הן לערבויות של מעל ל-5 מיליון שקל. כל עוד הערבויות האלה לא יועברו, לא תוכל בית"ר להעביר את תקציבה, מה שלא יאפשר לה לשתף שחקנים חדשים כמו אורן ביטון, חלאופילו פלייטר ואוראל דגני במהלך גביע הטוטו. אגב, נכון לעכשיו הבקרה גם דורשת מעבר ל-5 מיליון שקל גם 3 מיליון שקל נוספים עבור חוזיהם של פרדי פלומן ואנטואן קונטה, אך בבית"ר מאמינים כי השניים לא יהיה חלק מהסגל עד לסוף החודש ולא יידרשו לערבויות עבורם.

עוד בקבוצה: כחלק מעסקת העברתו של מקס גרצ'קין לזוריה לוגנסק האוקראינית, דרשה בית"ר ירושלים כי השחקן יוותר על 7 אחוזים מהכרטיס אשר היו בידיו. על פי ההסכם שנחתם לפני שנה, במידה והשחקן יימכר בעתיד 60 אחוז מהסכום יילך לבית"ר, 33 אחוז למכבי תל אביב ממנה הגיע - ועוד 7 אחוזים לשחקן עצמו. כאמור, במסגרת הסכם השאלתו של השחקן הוא גם נדרש לוותר על האחוזים המגיעים לו. אם זוריה תממש את האופציה על השחקן ב-300 אלף יורו בסיום העונה, האחוזים עליהם ויתר השחקן יהיו בשווי 21 אלף יורו. 33 אחוז ממכירה עתידית עדיין נשאר בידיה של מכבי תל אביב.

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. יח"צ,
ויתר, ועזב. גרצ'קין/יח"צ

בנוגע להצעת קרקוביה על שלומי אזולאי, בבירה מדברים על כך שייתכן והפולנים יעלו את ההצעה על השחקן לסביב 150-200 אלף יורו אך בשלב זה החלוץ לא ישוחרר. בבית"ר לא פסלו כי במסגרת השחרור ממספר זרים במהלך החלון ייתכן ויתאפשר לאזולאי להשתחרר, אך כל עוד לא קיימת האופציה לצרף חלוץ בעל שיעור קומה במקומו זה לא על הפרק. במועדון דווקא מבינים את אזולאי ואמרו: "זה לגיטימי שאחרי קיצוצים שחקנים ירגישו שאם יש להם הצעות יפות מגיע להם ללכת. לקיצוצים יש מחיר אבל אנחנו גם צריכים לשמור על המועדון ועל האיכות של הקבוצה. אם יהיו פתרונות או תחליפים נבוא לקראת שחקנים כמו במקרה של גרצ'קין".

עוד בוואלה!

אוראל דגני נפרד מהפועל תל אביב: "התעייפתי, הותשתי מהמלחמות האלה"

לכתבה המלאה
אוראל דגני באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אוראל דגני באימון בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אוראל דגני באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אוראל דגני באימון בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

במועדון שמחו מאוד שסאגת אוראל דגני הסתיימה אתמול. הפלונטר נפתר כבר שלשום בערב, כאשר דגני הסכים לוותר על חלק מהשכר המגיע לו מהאדומים עבור חודשים יוני יולי כמו גם על הפרשות נוספות. בסופו של דבר דגני ויתר על מעל 100 אלף שקל ומתחיל דרך חדשה בקריירה בבית"ר ירושלים. דגני הגיע כבר הבוקר לבית וגן וערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. דגני רגיל לשחק עם המספר 4 אך בשלב זה אור זהבי לובש את החולצה והרכש החדש צפוי ללבוש את המספר 44, אלא אם יחליט לשנות ברגע האחרון ולבחור בחולצה מספר 3 שהשאיר מקס גרצ'קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully