וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'איר אמאדור סיכם לשנתיים בסראגוסה

בספרד טוענים שבלמה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות צפוי לשחק בקבוצה שסיימה שלישית בליגת המשנה ותשחק בפלייאוף על עלייה ללה ליגה

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בתקשורת הספרדית דיווחו היום (שישי) כי בלמה של מכבי תל אביב ז'איר אמאדור סיכם את תנאיו בסראגוסה לשנתיים הקרובות. הפורטוגלי, ששיחק בעבר כבר בספרד, הביע את רצונו לשוב לשחק בלה ליגה, כשסראגוסה שסיימה במקום השלישי בליגת המשנה בספרד, בהחלט עשויה לשחק שם בעונה הבאה.

כזכור, הבלם בן ה-30 הצטיין בעונת העלייה של ווסקה ללה ליגה, אבל העדיף לא לחתום על חוזה חדש ובחר בהצעה המפתה ממכבי תל אביב. אולי כעת, אחרי שהמו"מ בין סראגוסה למכבי תל אביב בנוגע לדמי ההעברה ייחתם, הוא יזכה לשחק בליגה הבכירה בספרד לראשונה בקריירה.

שחקן מכבי תל אביב, ז'איר אמאדור. דני מרון
צפוי לשוב לשחק בספרד. אמאדור/דני מרון

ז'איר אמאדור הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2018 ושיחק סך הכל שנתיים במועדון, איתן זכה בשתי אליפויות, פע אחת בגביע הטוטו ועוד פעם אחת באלוף האלופים. לשחקן יש חוזה לעונה נוספת בקרית שלום, כך שמצד אחד הצהובים דורשים דמי העברה, אבל מצד שני יודעים שבקיץ הבא הוא יסיים הסכם ואז הם לא יוכלו לקבל עליו תמורה. בכל מקרה, אמאדור עזב את ישראל בסוף העונה והאלופה מתכוננת לעונת 2020/21 בלעדיו, תוך שהיא כבר מחפשת בלם זר אחר.

מכבי תל אביב תפגוש מחר את הפועל באר שבע במסגרת "אלוף האלופים". איתי שכטר יחמיץ את המשחק בשל בידוד, מתן חוזז ושחר פיבן פצועים, טל בן חיים לא ייכלל בסגל וייכנס בהדרגתיות לעניינים וייתכן שגם אנריק סבוריט, שסבל מרגישות בברך, יזכה למנוחה. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully