וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין טוענים: עימות מילולי בין ערן זהבי ואחד מחבריו לגאווגנז'ו R&F

במהלך התבוסה בדרבי, לי טיאצ'ינג ביקר את היכולת של הישראלי, ש"אמר לו לשתוק". בתקשורת מדווחים שגם המאמן מעביר ביקורת סמויה

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ערן זהבי יחפש היום (רביעי, 15:00, ספורט1) שער בכורה לעונת 2020 בסין, כשגוואנגז'ו R&F שלו תתארח אצל הנאן. במחזור הפתיחה חטפו הישראלים וחבריו 3:0 משנז'ן, ובשבוע שעבר הושפלו בדרבי עם 5:0 מול גוואנגז'ו אברגרנדה. הפעם, תחפש R&F נקודה ראשונה מול קבוצה נוספת שטרם ניצחה העונה.

לפי דיווחים בתקשורת הסינית, בדרבי האחרון היה מעורב זהבי בעימות מילולי עם אחד מחבריו לקבוצה, לי טיצ'יאנג, שעל פי דיווחים "לא היה מרוצה מההופעה של זהבי והאשים אותו. זהבי נלחם בחזרה ואמר לו לשתוק". על פי דיווחים, הרקע לעימות הוא האנוכיות של הישראלי, ש"תמיד חושב על בעיטה כשהוא מקבל את הכדור".

"מה שמתסכל את זהבי זה שהחברים שלו לקבוצה עדיין מפקפקים בו על המגרש", נכתב. "לי טיצ'יאנג לא אמור לבקר אותו באופן פומבי, ולא משנה הסיבה. אחרי הכל, זהבי הוא השחקן הבולט ב-R&F בשנים האחרונות וכעת גם קפטן. האוהדים חשים כי מעבר לביקורת, זהבי נמצא במשבר אמון בתוך הקבוצה משום שלא הבקיע כבר מספר משחקים".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
פתיחה לא פשוטה לעונה. זהבי/GettyImages

החדשות הטובות מבחינת הישראלי מגיעות מכיוונו של המאמן ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שהביע בו תמיכה פומבית. "הוא שחקן מאוד איכותי עם יכולות גבוהות", אמר אמש. "הוא כל הזמן מאיים על שער היריב, וגם בשני המשחקים העונה הוא הגיע להזדמנויות, בעיקר במשחק מול אברגרנדה. בעיטה אחת היתה גבוהה מדי, אחת פגעה במשקוף, היו צ'אנסים. אני מקווה שהוא ימשיך להתמקד בלכבוש, ובמקביל אני מקווה שהוא יוכל לעזור לקבוצה ולחבריו לקבוצה יותר על המגרש. אני מאמין שהוא יבקיע בקרוב".

אלא שגם בין הדברים הללו מסתתרת ביקורת, כך לפי התקשורת הסינית: "בנוסף לגיבוי, דבריו של המאמן כוללים גם ביקורת ברורה על סגנון המשחק של זהבי, שלא אוהב למסור לחבריו. משמעות דבריו של ואן ברונקהורסט הן שזהבי צריך ללמוד להקריב יותר ולמסור לחבריו לקבוצה. אל תחשוב כל הזמן על לבעוט בעצמך ואל תתעלם מהתנועות של חבריך לקבוצה. זהבי שיחק ב-R&F מספר שנים והוא יודע שהדרך הטובה ביותר להילחם בספקות של האוהדים והחברים לקבוצה היא לכבוש שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully