וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי נראה כעוס על המגרש. הוא בודד בהתקפה"

בסין ניסו להבין מה לא עובד בגוואנגז'ו R&F אחרי התבוסה בדרבי: "סטויקוביץ' ביקש מזהבי רק לכבוש, ואן ברונקהורסט מבקש ממנו לרוץ"

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

האם ג'ובאני ואן ברונקהורסט יהיה המאמן המפוטר הראשון בליגה הסינית? אף אחד בסין לא סימן את שחקן העבר ההולנדי כאחד המועמדים להיחתך ראשון, אבל פתיחת העונה האיומה של גוואנגז'ו R&F מרעידה את הכיסא שלו. ערן זהבי שוב לא הצליח לכבוש, כמו במחזור הראשון מול שנז'ן, והפעם קבוצתו הושפלה בדרבי על ידי האלופה גוואנגז'ו אברגרנדה שחגגה עם 0:5 והותירה את יריבתה ללא נקודה או שער.

"לאן נעלם הכדורגל היפה של R&F?", תהו בתקשורת הסינית לאחר המשחק והביעו געגוע למאמן הקודם דרגאן סטויקוביץ', ש"שילם מחיר הגנתי למען ההצלחה של זהבי ולכן הוחלף".

על זהבי נכתב ב-PPsport: "חסרונו של דיא סבע לא מהווה תירוץ. זהבי עדיין יכול להבקיע שערים גם בלי העזרה של חבריו והגיע למצבים, אבל כרגע הוא מצוברח ונראה כעוס על המגרש. הוא רק לאחרונה חגג יום הולדת 33 ומצבו הפיזי אמור להיות בירידה. אצל סטויקוביץ' הוא התבקש רק לכבוש שערים. המאמן ההולנדי הוריד אותו מעט לאחור ומבקש ממנו לרוץ יותר. זה משפיע. הוא נראה בודד".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
לא מקבל עזרה. ערן זהבי/GettyImages

כזכור, זהבי מסיים את חוזהו בגוואנגז'ו R&F בדצמבר הקרוב. בעונה הקודמת קבע שיא לעונה אחת עם 29 שערים ב-28 משחקים, ומאז הגיע לגוואנגז'ו ביולי 2016 הוא חתום על 99 שערים ו-30 בישולים ב-112 משחקים רשמיים (ליגה וגביע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully