וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איסטנבול בשאקשהיר רוצה את ערן זהבי"

בטורקיה טוענים: האלופה הטרייה, שתשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שזכתה בתואר היסטורי, מוכנה "להפשיל שרוולים" על מנת לצרף את הסקורר הישראלי ו"כבר החלה במגעים" עם זהבי כניסיון לחזק את הסגל שלה לאירופה

עריכה: נועה לוי

בטורקיה מדווחים: אלופת טורקיה איסטנבול בשאקשהיר רוצה את ערן זהבי. על פי הדיווח, הקבוצה מהבירה, שתשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שזכתה בתואר אליפות היסטורי, מוכנה "להפשיל שרוולים" ולעשות הכל על מנת לצרף את החלוץ הישראלי בן ה-33.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
זמן לאתגר חדש? זהבי/GettyImages

בשאקשהיר הפכה לפני כשבועיים לקבוצה השנייה בסך הכל אי פעם שזוכה בתואר אלופת טורקיה מחוץ למועדון ארבע הגדולות (הראשונה היתה בוראספור ב-2010). הקבוצה הצנועה מאיסטנבול הוקמה בדיוק לפני 30 שנה, ואחרי שבעונה שעברה סיימה כסגנית והשנה כאלופה - היא רוצה להמשיך בהתקדמות גם בעונה ולהמשיך להשתדרג.

על פי הדיווחים, הקבוצה כבר החלה במגעים בניסיונות לצרף את זהבי, שכמובן חתום בקבוצתו הסינית גוואנגז'ו ר.פ. בעבר הסינים הבהירו שלא ישחררו בקלות את הכוכב הכי גדול שלהם, אבל לאחרונה חלוץ הנבחרת שחרר רמזים שהוא כבר חושב על השלב הבא בקריירה שלו.

זהבי ציין בעבר שבשביל לעזוב את הכסף הגדול בסין הוא יצטרך לקבל הצעה מפתה במיוחד, מליגה אטרקטיבית. לא ברור אם הליגה הטורקית אכן עומדת בסטנדרטים האלה, אך ייתכן שלאור פתיחת העונה החלשה של גוואנגז'ו (הובסה בשני המחזורים הראשונים, כשזהבי המתוסכל לא כובש) - זהבי ישקול את ההצעה. בטורקיה כמובן מדווחים על מאזן הכיבושים המרשים של ערן זהבי (99 גולים ו-30 בישולים ב-112 הופעות בסין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully