וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ז'וזה מוריניו מצדיע לאיקר קסיאס: "אדם גדול, שוער היסטורי"

בעולם הכדורגל נפרדים מהספרדי שהודיע על פרישה בגיל 39. פרס: "קידם את המיתוס שהוא ריאל מדריד". קורטואה: "אליל. תודה על הכל"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בגיל 39, הודיע היום (שלישי) איקר קסיאס כי החליט לתלות את הכפפות ולשים סוף לקריירת משחק אגדית. בעולם הכדורגל נפרדו מאחד השוערים הטובים בעידן המודרני, שככל הנראה יחזור לריאל מדריד ויקבל תפקיד ניהולי אצל פלורנטינו פרס.

"אנחנו רוצים להראות את ההערכה וההערצה שלנו לאחת מאגדות המועדון", נכתב בהודעה הרשמית שהוציאה ריאל מדריד. "השוער הטוב בתולדות ריאל מדריד והכדורגל הספרדי הגיע לבית שלנו כשהיה בן 9. הוא היה אצלנו 25 שנה והפך לאחד הקפטנים האיקוניים בתולדות המועדון. היום, אחד השחקנים החשובים בהיסטוריית המועדון, שחקן שאנחנו אוהבים ומעריצים, שוער שייצג את אגדת ריאל מדריד עם התנהגות למופת על המגרש ומחוצה לו, אומר לשום. הוא שייך ללב של ריאל מדריד, ויהיה בלבנו לנצח".

נשיא המועדון פרס הוסיף: "אוהדי המועדון גאים היום במיוחד באחד הקפטנים הנצחיים שלנו. סרחיו תרם וקידם את המיתוס והאגדה שהיא ריאל מדריד. הוא מודל לחיקוי לילדים. איקר יודע שזה הבית שלו, ותמיד יהיה".

עוד בוואלה!

בגיל 39: איקר קסיאס הודיע על פרישה מכדורגל

לכתבה המלאה

קפטן הבלאנקוס הנוכחי סרחיו ראמוס הוסיף: "הכדורגל מודה לך, חבר, אגדה נצחית".

ז'וזה מוריניו, שחווה מערכת יחסים מלאת עליות ומורדות עם השוער האגדי, כתב ל"אס": "החכמה והבגרות שלו תמיד גרמה לנו לכבד אחד את השני, ולאורך השנים אפילו הצלחנו ליצור חברות אמיצה. הוא שוער גדול ואדם גדול, שוער היסטורי עבור ריאל מדריד, נבחרת ספרד והכדורגל העולמי".

שוער-על אחר, ג'אנלואיג'י בופון, התפייט וצייץ: "אומרים שתחרות משפרת אותנו. אולי החיפוש אחר שלמות הפך אותנו למי שאנחנו. בלעדיך, איקר, להכל היה פחות משמעות".

טיבו קורטואה כתב: "אליל, יריב, אתה מופת בתחומים רבים, אך העיקרי שבהם הוא בהיותך אדם נהדר. תודה על הכל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully