וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: פראן טורס חתם לחמש שנים במנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 4.8.2020 / 22:35

העברה גדולה לפפ גווארדיולה, ולנסיה תקבל כ-27 מיליון יורו עבור הספרדי בן ה-20. בנפיקה מציעה לקבאני מענק חתימה שמן, באלוטלי לרומניה?

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

העברות

* אחת העסקאות הגדולות של הקיץ: מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של כוכב ולנסיה פראן טורס לחמש השנים הקרובות. על פי דיווחים, פפ גווארדיולה שילם 27 מיליון יורו עבור הספרדי בן ה-20. "אני מאושר להצטרף לסיטי", אמר שחקן הכנף. "כל שחקן רוצה לשחק בקבוצות התקפיות כאלה, וסיטי אחת הקבוצות ההתקפיות בעולם. פפ מעודד משחק פתוח ואגרסיבי, שאני אוהב".

* הרטה ברלין רכשה את השוער בן ה-28 אלכסנדר שבולוב מפרייבורג תמורת 8 מיליון יורו והעניקה לו חוזה ארוך טווח.

* סדריק איטן, חלוצה בן ה-23 של סט. גאלן (19 שערים העונה) שהפסיק גם לכבוש שלושה שערים בשתי הופעות במדי נבחרת שוויץ, חתם לארבע שנים בריינג'רס הסקוטית ששילמה עבורו 2.7 מיליון ליש"ט. לפני כן החתימה הקבוצה של סטיבן ג'רארד גם את קמאר רוף בן ה-27 מאנדרלכט.

* טרייד בבונדסליגה: הקשר השוויצרי בן ה-28 סטיבן צובר עבר לאיינטרכט פרנקפורט עם חוזה לארבע שנים, בעוד מיאט גאצ'ינוביץ' הסרבי בן ה-25 נפרד מפרנקפורט והחליף אותו בהופנהיים עם חוזה לשלוש שנים.

* בנז'מן סטמבולי, הבלם/קשר הצרפתי בן ה-29, האריך את חוזהו בשאלקה עד 2023 אחרי שקיצץ את שכרו מ-4.5 מיליון ל-2.5 מיליון יורו לעונה.

* הבלם בן ה-28 רובין קנוכה, שנפרד מוולפסבורג אחרי 15 שנה במועדון, חתם באוניון ברלין שלא פרסמה את אורך החוזה.

* אספניול מצאה מאמן חדש: ויסנטה מורנו, שאימן החל מ-2017 ועד העונה החולפת את מאיורקה וחתם לשלוש שנים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי החתימה לארבע שנים נוספות את המגן הצעיר ברנדון וויליאמס, לאחר עונת בכורה מצוינת בבוגרים.

* אנג'ל גומס, הכישרון בן ה-19 שעזב את מנצ'סטר יונייטד, חתם לחמש שנים בליל שמיד שלחה אותו להשאלה בבואבישטה הפורטוגלית.

שמועות

* על פי דיווחים ברומניה, מריו באלוטלי נמצא בדרכו לאלופה הטריה, קלוז', לאחר תקופה קשה בברשיה.

* על פי "טלגרף" הבריטי, טוטנהאם תשלם 15 מיליון ליש"ט לסאות'המפטון עבור הקשר הדני פייר אמיל הויביירג, ותשלח לסיינטס בעסקה נפרדת את המגן קייל ווקר-פיטרס במחיר של 12 מיליון ליש"ט.

* בפורטוגל בטוחים שאדינסון קבאני קרוב לחתימה בבנפיקה, כשעל פי הדיווח של "'א-בולה", החלוץ האורוגוואי שסיים חוזה בפריז סן ז'רמן קיבל הצעה לחתום לשנתיים עם שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה, בתוספת מענק חתימה מפנק של 8 מיליון יורו.

* ב-ESPN טוענים: צ'לסי נמצאת במגעים מתקדמים עם מגן ריאל מדריד סרחיו רגילון.

* באנגליה טוענים שוויליאן סירב להצעה של הארכת חוזה לשנתיים מצ'לסי ונמצא במגעים עם ארסנל. הברזילאי סיים את חוזהו ויכול לעבור לכל קבוצה שיחפוץ בהעברה חופשית. לפי הדיווחים האחרונים ארסנל תודיע על החתמת הברזילאי בימים הקרובים.

ב"אל מונדו" הקטלאני מדווחים שברצלונה במו"מ עם ווסטהאם למכירתו של מרטין ברייתווייט. החלוץ הדני שנרכש תמורת 18 מיליון יורו מלגאנס בינואר, עשוי להימכר תמורת 20 מיליון יורו לפטישים.

* "בילד" מדווח: דורטמונד כבר מחפשת מחליף לג'יידון סאנצ'ו, שעל פי כל הסימנים בדרך למנצ'סטר יונייטד. המחליף של דורטמונד: ממפיס דפאי. ליון תדרוש על החלוץ ההולנדי 44 מיליון יורו, סכום ריאלי עבור הגרמנים שעשויים להכניס כ-120 מיליון יורו (במצטבר) על האנגלי).

* מסתמן כי צ'לסי מתכננת לשנות את פניה. אחרי שרכשה את טימו ורנר, באנגליה מדווחים: "פרנק למפארד מתכנן מהפכה". ב"טיימס" נכתב שצ'לסי תעמיד למכירה ארבעה שחקני הגנה ותשחרר גם את אנגולו קאנטה כדי לרכוש שוער חדש, בלם ומגן שמאלי. מי שעל הפרק הוא בן צ'ילוול, מגן לסטר שנתן עונה מצוינת. אתמול דני דרינקווטר העלה תמונה של צ'ילוול ותייג גם את צ'לסי, והגביר את ההערכות שהוא בדרך ללונדון. כמו כן, באיירן מינכן הודיעה שהיא יורדת מהאפשרות לרכוש את קאי האברץ, הקשר המבוקש של לברקוזן, ובכך "סללה" את הדרך למעבר שלו לסטמפורד ברידג'.

* בצרפת טוענים: מאמן מונאקו החדש ניקו קובאץ' "שכנע את לוקה יוביץ'" לעבור לקבוצה הצרפתית ולעזוב את ריאל מדריד - אבל השלמת המהלך תלויה רק באישור של מאמן ריאל זינדין זידאן, שאמר החודש שהחלוץ הסרבי יישאר, למרות העונה המקרטעת והבעיות המשמעתיות.

* רומא לא כללה את בלמה האנגלי כריס סמולינג ברשימות לסגל לליגה האירופית, מה שמרמז שהיא לא הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על המשך השאלתו.

* מילוט ראשיצה, 24, חלוץ ורדר ברמן, בדרך למילאן, אחרי שר.ב לייפציג הודיעה שהיא לא תשלם את ה-25 מיליון יורו שברמן מבקשת, כך שהסוכן של החלוץ הקוסוברי נסע למילאנו על מנת לסגור את העסקה.

עוד בוואלה!

גארת' בייל מספר איך זה לספוג שריקות בוז מ-80 אלף אוהדים: "זה סוג של קטע של ריאל מדריד"

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
דפאי/GettyImages
שחקן אינטר אלכסיס סאנצ'ס מאוכזב. AP
שוחרר. אלכסיס/AP

* באיטליה מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד ואינטר הגיעו להסכם על העברתו של אלכסיס סאנצ'ס באופן סופי לנראזורי. לפי ההסכם אינטר לא תשלם דמי העברה נוספים על הצ'יליאני - ותישא בלעדית בעלות השכר של השחקן. יונייטד תחסוך בעסקה כ-60 מיליון יורו, לאור העובדה שהצ'יליאני היה חתום על חוזה של 500 אלף יורו לשבוע עד 2022, לא כולל בונוסים. אלכסיס יקצץ בשכרו באינטר, וירוויח כ-7 מיליון יורו בעונה.

* בסקיי מדווחים כי לאחר שאברטון הביעה עניין בסרחיו רגילון, גם צ'לסי הצטרפה למירוץ אחר שחקנה של ריאל מדריד שהושאל בעונה האחרונה לסביליה. רגילון נבחר בעונה החולפת למגן השמאלי הטוב בליגה הספרדית, ועל פי הדיווח הבלוז רואים כאלטרנטיבה זולה לבן צ'ילוול.

* באייר לברקוזן מוכנה להציע למונאקו 20 מיליון יורו ואת קווין פולנד בתמורה לשחקן ההגנה בן ה-19 בנואה באדישיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully