וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.8: המגעים בעסקת סאנצ'ו ב"שלב מתקדם", ארסנל עם ההצעה הכי גבוהה לוויליאן

כוכב דורטמונד כבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד עד 2025, ויש התקרבות בין המועדונים. התותחנים מובילים במרוץ להחתמת הברזילאי

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

העברות

* אוזביו די פרנצ'סקו מונה רשמית למאמן החדש של קליארי. הוא יחליף את וולטר זנגה שניצח רק משחק אחד מתוך עשרת מחזורי הסיום.

* היידנהיים, שכמעט עלתה לבודנסליגה, החתימה לשלוש שנים את הקשר הגרמני-בוסני דז'ניס בורניץ' בן ה-22 ששיחק בדינמו דרזדן כמושאל מבורוסיה דורטמונד.

* ברסט הצרפתית החתימה לארבע שנים את החלוץ הריברטו טבארס בן ה-23, שמגיע מבנפיקה ליסבון אחרי עונת השאלה בבואבישטה. סכום ההעברה מוערך בכ-900 אלף יורו.

* אדי ניוטון, שחקן העבר של צ'לסי ששימש גם כעוזר מאמן במועדון, מונה רשמית למאמן טרבזונספור הטורקית, אחרי שהיה זמני בתפקיד מאז פברואר והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע.

שמועות

* על פי "בילד", מנצ'סטר יונייטד רוצה לשלם לבורוסיה דורטמונד בחלקים עבור ג'יידון סאנצ'ו: 70 מיליון יורו בקיץ הזה כדי להעבירו, 30 מיליון נוספים ב-2021 ועוד 20 מיליון ב-2022. על פי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, המגעים בין הצדדים נמצאים ב"שלב מתקדם", אבל עדיין אין סיכום. בנוגע לפרטי החוזה אין בעיות וסאנצ'ו סיכם עד 2025. האנגלי ממתין כעת להשגת ההבנות בין המועדונים ורוצה להשלים את המעבר כמה שיותר מהר. "דיילי מייל" דיווח כי "יונייטד קרובה מאוד לסגור את פרטי החוזה האישי של סאנצ'ו", בעסקה שתשבור את שיא ההעברות בבריטניה. האנגלי הצעיר, שהשלים עונה של 20 שערים ו-20 בישולים בדורטמונד, "מחכה" להודעה ו"מעוניין לעבור ליונייטד". הגרמנים רוצים להשלים את העסקה במהרה כדי שיהיה להם זמן לחפש לו מחליף ראוי.

* על פי "פראנס פוטבול", ארסנל הציעה את השכר הגבוה ביותר לקשר הברזילאי וויליאן בן ה-32, שסיים את חוזהו בצ'לסי וסירב להאריכו. ברצלונה הגישה גם היא הצעה לשלוש שנים, אבל מחזיקת הגביע האנגלית מוכנה לשלם לו יותר ונתנה גם אופציה לעונה רביעית.

* ב"דיילי מירור" מדווחים שארסנל תציע לפייר אמריק אובמיאנג שדרוג משמעותי בשכר ותשלם לו 250 אלף ליש"ט בשבוע כדי לשכנע אותו להישאר במועדון. אולם, בתקשורת בצרפתית טוענים שאובמיאנג יישאר רק אם ארסנל תתחזק ותעשה כמה החתמות גדולות.

* מנצ'סטר יונייטד קבעה מחיר של 17 מיליון יורו למכירת אלכסיס סאנצ'ס, כאשר לא ברור האם אינטר תממש את האופציה על הצ'יליאני שמרוויח 620 אלף יורו לשבוע.

* באנגליה נמשכים הדיווחים בנוגע לרצון של צ'לסי לרכוש את השוער ניק פופ מברנלי. הבלוז מוכנים לשלם עבור האנגלי בן ה-28 כ-50 מיליון ליש"ט כדי שיהיה השוער הראשון במקום קפה המאכזב.

* אחרי הנאום העצבני של אנטוניו קונטה, ב"סקיי איטליה" מעריכים שהמאמן יעזוב את אינטר לאחר משחקי הליגה האירופית והמועמד המוביל להחליפו, כמו ביובנטוס, הוא מסימיליאנו אלגרי.

* בעקבות מינויו של אוזביו די פרנצ'סקו למאמן החדש, קליארי מאמינה כי תצליח להשאיר אצלה את ראג'ה נאינגולן. הקשר הבלגי שיחק כמושאל מאינטר והקבוצה מסרדיניה רוצה לבנות את הסגל החדש סביבו.

* למרות כוונת ארסנל להאריך את ההשאלה של דני סבאיוס מריאל מדריד, בטיס רוצה להחזיר אותו כדי שיוביל את הקבוצה ונציגי המועדון נמצאים איתו בקשר רציף.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 2.8: מנצ'סטר יונייטד "ביתרון" בקרב על גבריאל, חאג'י התפטר

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו באימון בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מתאמן בדורטמונד וממתין להתפתחויות. ג'יידון סאנצ'ו באימון היום/GettyImages

* ב"אל מונדו דפורטיבו" נטען כי יובנטוס מגלה עניין במגן סרחיו אקיימה בן ה-22, שלא מוצא מקום בסגל של ברצלונה. ויאדוליד, אייבר וגרנאדה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, כך שמעבר ליובנטוס בהחלט יפתיע.

* על פי דיווחים שונים באנגליה ואיטליה, אינטר הביעה עניין בקשר טאנגי אנדומבלה, אבל לא פנתה לאור העובדה ששטוטנהאם הבהירה כי אין בכוונתה למכור אותו בקיץ.

* ליון, שלא תשחק באירופה לראשונה אחרי 25 שנה, מנסה לבנות את עצמה ומתכוונת להציע לריימס 12 מיליון יורו על הבלם המבוקש אקסל דיסאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully