וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת סאנצ'ו תפוצץ? "יונייטד שוקלת לנטוש בגלל הדרישות המופרזות של דורטמונד"

עודכן לאחרונה: 4.8.2020 / 23:18

דווקא כשנראה היה כי העסקה לקראת סגירה, ב"טלגרף" טוענים כי אנשי מנצ'סטר יונייטד מאסו בדרישות שהציבו הגרמנים, שלא מוכנים לקבל הסדר אחר פרט ל-120 מיליון יורו בתשלום אחד

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

לאחר הדיווחים לפיהם מנצ'סטר יונייטד עומדת להשלים את העסקה הגדולה של הקיץ, הערב (שלישי) בישרו באנגליה כי עסקת ג'יידון סאנצ'ו על סף פיצוץ. על פי "טלגרף" הבריטי, נציגי השדים האדומים מאסו בדרישות של בורוסיה דורטמונד, שלא מוכנה לקבל כל צורת תשלום פרט ל-120 מיליון יורו בתשלום אחד. בעקבות ההתעקשות הזו, נטען כי "יונייטד שוקלת לוותר על העסקה".

על פי הדיווחים במהלך אתמול ושעות הבוקר, שחקן הכנף כבר סיכם את תנאיו לחמש שנים וירוויח 250 אלף ליש"ט בשבוע - שדרוג משמעותי מחוזהו בדורטמונד, במדיה הבריק בשנתיים האחרונות.

מוקדם יותר דווקא נטען ב"גרדיאן" שהשדים האדומים וקבוצת הפאר הגרמנית קרובות לסיכום ביניהן. לפי הסיכום, הקבוצה של סולשיאר תשלם 100 מיליון יורו עבור השחקן בשלוש פעימות, לצד 20 מיליון יורו שישולמו בכפוף לבונוסים שונים. בכך, יהפוך סאנצ'ו לאנגלי היקר ביותר בהיסטוריה וירכיב חלק קדמי נוצץ במיוחד יחד עם שחקנים כמו פול פוגבה, ברונו פרננדש ומייסון גרינווד.

שחקן בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
ממשיך לחכות לעשן לבן. ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages

סאנצ'ו גדל במנצ'סטר סיטי ונמכר ממנה לדורטמונד תמורת 8 מיליון ליש"ט בלבד ב-2017. סאנצ'ו, 20, היה השחקן הטוב ביותר של דורטמונד בעונה החולפת וסיפק 17 שערים ו-17 בישולים בבונדסליגה. עונה לפני כן הוא כבש 12 שערי בונדסליגה, כאשר בסיטי הוא לא קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו בקבוצה הבוגרת של המועדון.

הקבוצה שפספסה אותו לפחות תוכל להעשיר את קופתה בעסקה בה היא לא מעורבת, אם אכן תושלם בסופו של דבר. באנגליה מציינים כי מנצ'סטר סיטי הותירה לעצמה 15 אחוזים ממכירה נוספת של הכישרון הצעיר כאשר ויתרה עליו לטובת דורטמונד לפני שלוש שנים, מה שיעניק לה כעת כ-15 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully