וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 39: איקר קסיאס הודיע על פרישה מכדורגל

השוער האגדי שגדל בריאל מדריד וזכה במונדיאל וביורו (פעמיים) עם נבחרת ספרד, תולה את הכפפות. צפוי לשמש כיועצו של פלורנטינו פרס

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

עכשיו זה רשמי: איקס קסיאס, אחד מגדולים השוערים בכל הזמנים, הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל. קסיאס בן ה-39 הודיע רק ביוני האחרון על כך שהוא מוותר על מועמדותו לנשיאות ההתאחדות הספרדית ועל פי דיווחים בספרד הוא צפוי לשמש בעונה הבאה כיועץ של פלורנטינו פרס הנשיא של ריאל מדריד.

בהודעת הפרידה שלו הוא כתב: "הדבר החשוב הוא השביל שאתה צועד בו והאנשים שאתה צועד לצידם, לא היעד. אין ספק שהשביל והייעוד שלי היו חלום שהתגשם". כזכור, לפני שנה קסיאס הודיע על הפסקה של שנה ממשחק פעיל כדי להתאושש מאירוע הלב שעבר, כעת הספרדי החליט לפרוש באופן סופי.

קסיאס, שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר, נחשב לאחד מהשוערים הגדולים בדורו. הוא התחיל את הקריירה במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ועלה לקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס בשנת 1999. מאז, ערך לא פחות מ-725 הופעות במדי קבוצות בכל המסגרות ועזב בדמעות בתום עונת 2014/15, אז חתם בפורטו הפורטוגלית במדיה הוא שיחק עד היום. 'סן איקר' רשם גם 167 הופעות בנבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל (2010) ובשתי אליפויות אירופה (2008 ו-2012). עם ריאל מדריד קסיאס זכה בכל תואר אפשרי: 5 אליפויות, 2 גביעים, אליפות העולם לקבוצות וכמובן 3 זכיות בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

התחרט: איקר קסיאס ויתר על נשיאות ההתאחדות הספרדית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully