וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הגג יוסר, אצטדיון טרנר לא צפוי להיפתח העונה

2.8.2020 / 17:57

עיריית באר שבע הודיעה כי "יש לפרק את הגג" והאצטדיון העירוני לא יעמוד לשימוש בתקופה הקרובה. מחזיקת הגביע תארח בטדי

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

הפועל באר שבע לא צפויה לשחק באצטדיון טרנר בעונה הקרובה, לאחר הודעת העירייה כי "אין מנוס מלהסיר את גג האצטדיון". מחזיקת הגביע קבעה את אצטדיון טדי כביתה החלופי, והיא אמורה לארח את משחקיה הביתיים בירושלים, כשהראשון יהיה כבר בשבת הקרובה - במשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים מול מכבי תל אביב.

אצטדיון טרנר. ברני ארדוב
סגור למבקרים. אצטדיון טרנר/ברני ארדוב

בהודעת העירייה נכתב: "הצוות המקצועי בראשות המהנדס -קונסטרוקטור הבכיר, ישראל דוד, הגיש בסוף השבוע לעירייה את תמצית חוות הדעת ההנדסית. בהתאם לחוות דעתו החד משמעית, לאור הליקויים הרבים שנתגלו בגג, קיימת סכנה ממשית ליציבותו ולפיכך המלצתו היא ברורה - יש לפרק את הגג וככל שיוחלט בהמשך, להקימו מחדש.

"כפי שהבהרנו, בטיחותם ושלומם של הבאים לאצטדיון והמשתמשים בו היא אשר עומדת, בראש ובראשונה לנגד עינינו ולכן, אנו מחוייבים לפעול בהתאם לחוות דעתו, בהקדם האפשרי. בעקבות הממצאים החמורים וחוות הדעת המקצועית ובהתאם לחוק העזר העירוני, הוכרז היום על ידי מהנדסת העיר מבנה האצטדיון כמבנה מסוכן, כך שאיסור השימוש במתקן לצורך הבטחת שלום הציבור, יימשך.

"מרגע שהדברים ברורים ואין חלופות אחרות, הנחנו את גורמי המקצוע להיערך בשבועות הקרובים לפירוק גג האצטדיון ובמקביל לתכנן תאורה חדשה (התאורה הנוכחית מותקנת על מבנה הגג), על מנת שנוכל להחזיר את האצטדיון לפעילות, מהר ככל שניתן. לוחות הזמנים לביצוע פירוק הגג ולהקמת אמצעי התאורה החדשים, יוגשו בימים הקרובים לאישור העירייה (אנו נעדכן אתכם מיד כשנדע זאת באופן וודאי).

"תושבים ואוהדים יקרים, אין ספק שמדובר בכשל מקצועי חמור ומרגע שהנושא הובא לידיעתנו, אנו פועלים בנחישות בפן המקצועי (לתיקון ולהשמשת האצטדיון) ובהליך המשפטי (כנגד האחראים למצב). אנו מעדכנים באופן שוטף ובשקיפות מלאה את ראשי המועדון ואת נציגי ארגוני האוהדים וקשובים לצרכים שמועלים על ידם. צר לנו מאוד שזהו המצב ואנו מבינים את ההשלכות הלא פשוטות, אבל מחובתנו להתמודד באופן מקצועי ומהיר, ככל האפשר".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully