וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו הודיע: "מהיום יעקב בוזגלו כבר לא הסוכן שלי, רוצה לייצר סביבה קצת אחרת"

2.8.2020 / 11:13

קשר הפועל תל אביב הודיע על פרידה מסוכנו, אביו יעקב: "אני כבר משער מה יהיו הטוקבקים ואין לי עם זה שום בעיה, זו זכותכם המלאה"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

קשר הפועל תל אביב מאור בוזגלו, הודיע היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו על פרידה מהסוכן שלו, אביו יעקב בוזגלו.

"'הגיע הזמן אומרת אימי' והפעם גם אבא שלי אומר", כתב בוזגלו. "עדיף מאוחר מאשר אף פעם... יעקב בוזגלו מהיום כבר לא הסוכן שלי. לא פשוט ואפילו מורכב אבל הסיטואציה מחייבת מסלול מחדש. אני כבר משער מה יהיו הטוקבקים ואין לי עם זה שום בעיה, זכותכם המלאה. אני לא מדבר בשם אבא שלי אבל אני מניח שהוא כבר עייף מהמרדפים ומהרדיפה. ובישורת האחרונה של הקריירה שלי אני רוצה לייצר סביבה קצת אחרת ומאתגרת. אבא שלי הוא עולם ומלואו עבורי ואני מודה לו על כל צעד וכל פסע בקריירה המיוחדת והעשירה שלי. לעד אהיה אסיר תודה. תמיד אתייעץ, אשמע ואקשיב ואני משחרר אותו מהעול הכבד הזה. המטרה כרגע ברורה, לחזור לדשא ולכושר מלא אוטוטו, וסוכן? מבטיח לעדכן בקרוב.

אחיו של מאור, אלמוג בוזגלו, הודיע גם כן שאביו לא ישמש יותר כסוכנו לפני כחודש וחצי.

אופק עובדיה חותם לחמש שנים בקבוצתו הפועל תל אביב לצד סוכנו עידן בן אבו. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"ציון דרך". עובדיה וסוכנו עידן בן אבו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

עוד בהפועל תל אביב: היום הודיעה הקבוצה שהקשר אופק עובדיה, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, חתם על חוזה לחמש שנים. עובדיה אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על חוזה במועדון בו גדלתי. זה ציון דרך חשוב ורגע מרגש עבורי. אני מחכה להזדמנות להוכיח את עצמי במגרש". סוכנו של השחקן, עידן בן אבו: "אני שמח להחתים בהפועל את אופק עובדיה, שמגיל צעיר סומן כמי שעתיד לכבוש לא רק שערים, אלא גם את ליבם של האוהדים עם הכישרון היוצא דופן שלו - ולהבטיח את עתידו במועדון האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully